Prvi vtis: velik lajk za Yamaho Tricity

Prvi v Sloveniji smo se zapeljali s čisto svežim trikolesnim skuterjem, ki ga je pripravila Yamaha.

13. 9. 2014

Kar precej časa je preteklo, da je na uspeh, ki ga je Piaggio dosegel s svojimi trikolesniki odgovoril tudi renomiran japonski proizvajalec. Yamaha Tricity je za zdaj na voljo samo s 125-kubičnim motorjem in kot taka namenjena predvsem mestu, a kot smo pri vseh skuterjih, ki jih evropskemu trgu ponuja ta tovarna navajeni, so tudi tokrat izdelali odličen skuter.

Po prvem vtisu lahko povemo, da Tricity združuje vse dobre lastnosti, ki jih prinaša trikolesna zasnova, torej zagotavlja odlično lego in stabilnost ter odlične zavorne zmogljivosti. Po občutku in spominu je v sprednjem delu celo nekoliko bolj lahkoten kot italijanska konkurenca, podobna pa je globina nagiba v zavoju. Zaradi lahkotnosti v sprednjem delu je vijuganje med avtomobili in ovirami s katerimi se uporabnik mestnega skuterja srečuje zelo lahkotno, skuter pa je tudi zelo okreten. Tudi takrat, ko je sprednji kolesni par v dveh različnih nivojih (kolo na cesti in robniku) brez težav drži ravno smer, neravnine na cesti pa pobira mirno, vendar trdo, podobno kot ostali Yamahini skuterji.

V nekaj deset kilometrih, ki smo jih uspeli prevoziti na današnji deževni dan smo opazili, da sedež nima opore, ki bi ga zadržala v odprtem položaju, sistem prednjega vpetja koles pa ne omogoča, da bi skuter na mestu stal brez pomoči stranskega ali centralnega stojala. Ker smo navajeni, da se na semaforjih z nogami dotikamo tal to sploh ni moteče.

Zanimiva in privlačna je tudi cena. Trenutno je potrebno za Tricity-ja odšteti 3.595€, kar ni pretirano. Slabo za Tricity je tudi to, da zaradi zakonskih določil ni homologiran za vožnjo z B izpitom, a problematika slovenske zakonodaje na tem področju tako pesti vse 125-kubične skuterje, ki jih ponekod po evropi lahko vozite z izpitom B.