Ne gre samo za slečeno Yamaho R1, z njo si res deli veliko skupnega, toda na cesti je to povsem drugačen motocikel. Najbolj zverinska mrcina z japonske doslej. Preganjal sem jo po ovinkih v zaledju Almerije in ugotovil, da 160 'konjev' in 111 njutnmetrov navora useka s takšnim pospeškom kot ga na cesti še nisem doživel.
Pri Yamahi so na zadnjega člana družine MT izjemno ponosni. Kako tudi ne, v vsega dveh letih so zgradili celo družino motociklov, ki se na stari celini in tudi pri nas odlično prodajajo (MT-09, MT-07, MT-125, MT-03). Vnesli so čustva, drznost in zbudili temno stran japonske. Že ob prvem srečanju z MT-09 sem zapisal, da lahko yamahinim inženirjem čestitam in tokrat bom storil enako. Motocikel, ki so ga naredili namreč podira ustaljene prakse in navdušuje. Priznali so sami, lahko tudi ne navduši ampak potem pač niste kupec tega motorja in v svoji prodajni paleti jim danes res ne manjka zanimivih motociklov za vsak okus. Dejstvo pa je, da ob MT-10 nihče ne ostane ravnodušen.
Poleg standardne opreme si lahko omislite bolj športen paket z drobnimi dodatki za dirkaški izgled in akrapovičevim dušilcem iz titana, za potovanja pa bo bolj primerna oprema 'sport touring' z višjim in udobnejšim sedežem, parom stranskih kovčkov in več vetrne zaščite ter ščitnikom rok.
Prvi vtis
Yamaha z MT-10 (zaenkrat) končuje poglavje o temni strani japonske. Motocikel predstavlja vrh ponudbe v družini priljubljenih motociklov, ki so Yamaho vrnili med proizvajalce, ki s svojimi motocikli nagovarjajo motoriste z močnimi čustvi. Zato se bodo nekateri v MT-10 zaljubili drugi se bodo obrnili stran. V vsakem primeru te ne pusti ravnodušnga. Posebno po tem, ko sedeš za krilo in odpreš plin!
Ocena: (5/5)
Videz (4/5)
Drzen izgled, vesoljski,... za drzne ljudi! Všeč nam je pozornost do detajlov, uživamo ob tem kako so se potrudili in ob kakovosti izdelave ter komponent. Morda edino manjka nekaj okrasne zaščite pod motorjem, da se skrije izpostavljen izpuh.
Motor (5/5)
Motor te ne pusti ravnodušnega. Fantastičen zvok, izjemen navor in 160 'konjev' ki jih do 200 km/h kaže 200. Manjka edino prekinjevalnik vžiga za bolj športno prestavljanje menjalnika, ki pa je na voljo za doplačilo.
Udobje (4/5)
Voznik sedi dobro, sovoznica pa se bo mučila, za potovanje v dvoje priporočamo touring sedež, ki je višji in širši. Fenomenalna vetrna zaščita za slečen motocikel!
Cena (5/5)
Približno za 5000 evrov cenejša kot R1 a še vedno na enakem nivoju izdelave, kakovosti, s komponentami, ki delujejo tako na cesti kot dirkališču je izredno uporaben in vsestranski motocikel za vsak dan in izlete na ovinke ali še bolje na dirkališče.
Tehnični podatki: Yamaha MT-10
Motor: štirivaljni CP4 (zamik kota vžiga), štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 998 cm3, vbrizg goriva, električni zagon motorja, 3 programi delovanja.
Največja moč: 117,7 Kw/160 KM pri 11.500 vrt./min
Največji navor: 111 Nm pri 9000 vrt./min
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
Okvir: aluminijeva zlitina, box.
Zavore: spredaj 2x kolut 320 mm, radialno vpete željusti, zadaj 1x kolut 220 mm, ABS serijsko
Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene teleskopske vilice zadaj nastavljiv enojni blažilnik.
Gume: 120/70-17, 190/55-17.
Višina sedeža od tal: 825 mm.
Posoda za gorivo: 17 l.
Medosna razdalja: 1.400 mm.
Teža brez goriva: 210 kg.
Prodaja: Delta Team d.o.o. CKŽ, Krško, tel: 07 49 21 444 in 07 49 21 888
Cena: 13.745 EUR
Peter Kavčič
Foto: Yamaha
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?