Prvi vtis: Yamaha MT07 - to pa je presenečenje sezone!

10. 3. 2014
Deli

Ko je Yamaha pokazala MT07 nam najprej ni bilo povsem jasno zakaj še en motocikel iz družine MT. Kajti MT07 je prcej podoben MT09, ki je odličen motocikel (test lahko preberete tukaj). Ampak po prvih kilometrih z MT07 nam je kljub prašnem in popeskanem afaltu postalo jasno, da so pri Yamahi še kako dobro razmislili kaj želijo z MTo7. Za ceno, ki je super ugodna (5555 evroz brez ABS-a) in malenkost prek 6000 za verzjo z ABS-om je to ogromno motocikla. A kaj bi dolgovezili preberite si prve vtise, ki smo jih zbrali, natančnejši test pa sledi v naslednji (sedmi) številki Avto magazina!

Takole ga je ocenl naš specialist za MotoGP Primož Jurman: 'Najnovejši izdelek iz Iwate, sem si še predno sem zajahal sedež, ogledal od blizu. Kljub nadvse ugodni ceni ne deluje poceni. Več,... tudi detajli odkrivajo, da gre za resen stroj. Tak, za dnevne potrebe, za v službo ali na faks ter za ubosti motoristično piko v prostem času. Jah, pred desetletji je bil tak uporaben stroj RD 350. MT 07 deluje razgaljeno 'nabildan', visoko nasajen in kar malce agresiven. Pač v skladu z zadnjimi smernicami hišne dizajnerske mode. Nov 689-kubični vzporedni dvovaljnik je spretno skrit in umeščen v jeklen okvir, zadnja nihajka, na katero je tik za agregatom skoraj vodoravno vpet zadnji blažilec, dopolnjuje linijo. Obeta, ko sedem nanj in sem kar malce razočaran nad zvokom, ko ga zaženem. Kot mlinček je, precej tiho. Ampak, hej, v vožnji in z naraščanjem vrtljajev zadiha s polnimi pljuči in takrat zvok postane bolj robat in možat. Lahak je, stroj pa hudo dobro vleče že 'iz podna'. Poskočno odziven je tudi pri manjših hitrostih ter v višji prestavi. Občutek je podoben kot bi imel pod seboj enduro stroj. Vzmetenje je malce trdo, želel bi si malce bolj agresivnih zavor (testni primerek je bil brez ABS-a) a to je morda že moja posebna želja saj so mi blizu športni stroji. A dovolj pomislekov. Stroj je vsekakor izjemo pozitivno presenečenje in veseli ga bodo vsi tisti, ki si želijo vsakodnevne nezahtevne, na trenutke pa nekoliko bolj dinamične vožnje.'

Naš Uroš Jakopič, ki je v motorizmu bolj nov pa pravi takole: 'Motor se mi zdi zelo primeren za mestno vožnjo, ker je lahek, majhen in kompakten. Teče zelo gladko, ne cuka, zelo hitro ga obvladaš, tako da se lahko hitro odzoveš ob nepredvidljivih akcijah ob zgoščenem mestnem prometu, kjer so vozniki nervozni in te hitro lahko presenetijo (manevri brez smernikov in podobno). Na prvi vtis mi je idealen za vožnjo na delo tistih, ki se vozijo iz predmestij v urbana središča (npr. Medvode – Ljubljana, Vrhnika – Ljubljana). Kot drugo pa je idealen tudi za zabavo, kakšno vragolijo, drift!

Takole sta jo vozila brata Espargaro!

Uroš Jakopič in Primož Jurman

Foto: Saša Kapetanovič, Peter Kavčič in Yamaha

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"