Prvi vtis: Yamaha Tracer 700

27. 7. 2016 | Peter Kavčič
Deli

Pri Yamahi se ne ustavljajo. Serija, ki se je začela z MT07 in je navdušila tudi slovenske motoriste in motoristke, je zdaj dobila še športno-potovalno različico. Vozil sem jo čez osem prelazov v kraljestvu ovinkastih gorskih cest v Dolomitih. Celoten test lahko preberete v aktualnem Avto magazinu številka 17.

Lokacija ni bila izbrana naključno in z njo so želeli povedati nekaj zelo neposredno in na glas. MT 07 v potovalni izvedbi oziroma uradno z imenom Tracer 700 se ne ustraši nobenega prelaza!

Preizkušeni dvovaljni motor CP2 z zamikom gredi in posledično zelo dobrim navorom in prožnostjo je srce v platformi MT07. A niso se ustavili le pri malenkostnih prilagoditvah. Nov je okvir , novo je daljše in udobnejše vzmetenje, nova sta sedež in položaj za krmilom, ki je pokončnejši z več prostora za noge in seveda več udobja.

Prvi vtis

Vstop v svet potovanj z motociklom je s Tracerjem 700 varen, zabaven in relativno cenovno zanimiv. Ponudi res veliko za svojo ceno. Motor navduši z navorom in prožnostjo.

Ocena: (5/5)

Videz (5/5)

Všečen videz modernih linij sledi Yamahinim oblikovalskim prijemom ostrih robov. Čeprav predstavlja vstopni model v športno-potovalni razred, je zelo odrasel motocikel.

Motor (4/5)

Dvovaljni motor navdušuje s prožnostjo in močjo, ki poskrbita, da je vožnja dinamična, udobna in zabavna. Ni pa športnih presežkov, kot jih je sposoben MT09 Tracer.

Ta znak bo v 2025 obogatel: njegovo življenje se bo korenito spremenilo

Udobje (4/5)

Sedenje je udobno in pokončno ter neutrujajoče na celodnevni vožnji. Če bi bil za pol številke večji, bi dobil oceno 5.

Cena (5/5)

Cena je zmerna in zagotovo eden od adutov Tracerja 700. Za ta denar dobite veliko, zelo veliko, nadstandardno kakovost izdelave in opreme.

Tehnični podatki: Yamaha Tracer 700

Motor: štirivaljni CP2 (zamik kota vžiga), štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 689 cm³, vbrizg goriva, električni zagon motorja

Največja moč: 55 Kw/74,8 KM pri 9.000 vrt./min

Največji navor: 68 Nm pri 6.500 vrt./min

Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga

Okvir: aluminijeva zlitina, box

Zavore: spredaj 2 x kolut 282 mm, radialno vpete čeljusti, zadaj 1 x kolut 245 mm, ABS serijsko

Vzmetenje: spredaj klasične teleskopske vilice, zadaj enojni blažilnik

Gume: 120/70-17, 180/55-17

Višina sedeža od tal: 835 mm

Posoda za gorivo: 17 l

Medosna razdalja: 1.450 mm

Teža brez goriva: 196 kg

Prodaja: Delta Team, d. o. o., CKŽ, Krško, tel.: 07 492 1444 in 07 492 1888

Cena: 8.295 EUR

Peter Kavčič

Foto: Yamaha

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?