Prvi vtis: Yamaha Tracer 700

27. 7. 2016 | Peter Kavčič

Pri Yamahi se ne ustavljajo. Serija, ki se je začela z MT07 in je navdušila tudi slovenske motoriste in motoristke, je zdaj dobila še športno-potovalno različico. Vozil sem jo čez osem prelazov v kraljestvu ovinkastih gorskih cest v Dolomitih. Celoten test lahko preberete v aktualnem Avto magazinu številka 17.

Lokacija ni bila izbrana naključno in z njo so želeli povedati nekaj zelo neposredno in na glas. MT 07 v potovalni izvedbi oziroma uradno z imenom Tracer 700 se ne ustraši nobenega prelaza!

Preizkušeni dvovaljni motor CP2 z zamikom gredi in posledično zelo dobrim navorom in prožnostjo je srce v platformi MT07. A niso se ustavili le pri malenkostnih prilagoditvah. Nov je okvir , novo je daljše in udobnejše vzmetenje, nova sta sedež in položaj za krmilom, ki je pokončnejši z več prostora za noge in seveda več udobja.

Prvi vtis

Vstop v svet potovanj z motociklom je s Tracerjem 700 varen, zabaven in relativno cenovno zanimiv. Ponudi res veliko za svojo ceno. Motor navduši z navorom in prožnostjo.

Ocena: (5/5)

Videz (5/5)

Všečen videz modernih linij sledi Yamahinim oblikovalskim prijemom ostrih robov. Čeprav predstavlja vstopni model v športno-potovalni razred, je zelo odrasel motocikel.

Motor (4/5)

Dvovaljni motor navdušuje s prožnostjo in močjo, ki poskrbita, da je vožnja dinamična, udobna in zabavna. Ni pa športnih presežkov, kot jih je sposoben MT09 Tracer.

Pes vztrajno zakrival vtičnico, nato je lastnik izvedel, kaj je skrito v steni

Udobje (4/5)

Sedenje je udobno in pokončno ter neutrujajoče na celodnevni vožnji. Če bi bil za pol številke večji, bi dobil oceno 5.

Cena (5/5)

Cena je zmerna in zagotovo eden od adutov Tracerja 700. Za ta denar dobite veliko, zelo veliko, nadstandardno kakovost izdelave in opreme.

Tehnični podatki: Yamaha Tracer 700

Motor: štirivaljni CP2 (zamik kota vžiga), štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 689 cm³, vbrizg goriva, električni zagon motorja

Največja moč: 55 Kw/74,8 KM pri 9.000 vrt./min

Največji navor: 68 Nm pri 6.500 vrt./min

Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga

Okvir: aluminijeva zlitina, box

Zavore: spredaj 2 x kolut 282 mm, radialno vpete čeljusti, zadaj 1 x kolut 245 mm, ABS serijsko

Vzmetenje: spredaj klasične teleskopske vilice, zadaj enojni blažilnik

Gume: 120/70-17, 180/55-17

Višina sedeža od tal: 835 mm

Posoda za gorivo: 17 l

Medosna razdalja: 1.450 mm

Teža brez goriva: 196 kg

Prodaja: Delta Team, d. o. o., CKŽ, Krško, tel.: 07 492 1444 in 07 492 1888

Cena: 8.295 EUR

Peter Kavčič

Foto: Yamaha