Prvi vtis: Kawasaki Z 650, cenovno zanimiv in zabaven naked

13. 1. 2017 | Primož Jurman
Deli

Zanimivega, zabavnega in cenovno zelo konkurenčnega Kawasakija Z 650 smo preizkusili v Španski Huelvi. Objavljamo prve vtise, celoten test pa si preberite ob izzidu Avto magazina #3, ki izide v četrtek, 19. januarja 2017.

Novi, srednje-veliki »Zejček« s svojim ostrorobim, a ne pretirano agresivnim dizajnom nadaljuje družinsko zgodbo in je, kljub še vedno dvovaljnemu vrstnemu agregatu, revolucija predhodnega modela ER-6n. Neposredni predhodnik letošnje Kawasakijeve novosti, ki se tako kot njegov starejši brat iz sedemdesetih imenuje Z 650, je bil model ER-6n, ki je od septembra 2005, ko so ga prvič predstavili, na globalnem trgu našel natanko 121.161 kupcev. No, toliko je bilo prodanih novih, ob tem pa je kot motocikel široke uporabnosti našel precej novih kupcev, ki so družini Z ostali zvesti v naslednjih letih. Bolj kot po tem neposrednem predhodniku se novi Z 650 zgleduje po starem soimenjaku. Kawasaki je ob njem pred novo sezono predstavil tudi večji model Z 900 kot nadomestnika modela Z 800.

Z oblikovalsko filozofijo »Sugomi« je novi Z650 zmerno agresivnih, a svežih linij, ki bodo pritegnile predvsem mlajše in ženske voznice.

Hišni dvovaljnik je bil deležen nekaterih sprememb, ki so spremenila njegov značaj predvsem v srednjem območju delovanja, nižja je tudi poraba.

Kljub "streetfighterski" pozi je položaj za krmilom dovolj udoben, voznik je zmerno nagnjen naprej (a ne preveč) tudi za kakšno daljšo rajžo. Cenovna dostopnost je eden izmed adutov motocikla, je pa res, da je tem segmentu na trgu ponudba kar precejšnja.

Čez dan še naprej toplo za ta čas, na Primorskem spet opozorila pred burjo

Tehnični podatki: Kawasaki Z650

Motor: dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, 649 cm3
Prenos moči: šeststopenjski menjalnik, veriga
Moč: 50,2 kW (68 KM) pri 8.000 vrt./min
Navor: 65,7 Nm pri 6.500 vrt./min
Zavore: spredaj dva koluta Ø 300 mm, dvobatne zavorne čeljusti, zadaj kolut Ø 220 mm, enobatna zavorna čeljust, ABS Bosch 9.1M
Gume: 120/70 ZR17, 160/60 ZR17
Okvir: jekleni cevni
Vzmetenje: spredaj obrnjene teleskopske vilice Ø 41 mm, zadaj centralni blažilnik
Teža s tekočinami: 187 kg
Medosna razdalja: 1.410 mm
Višina sedeža: 790 mm
Posoda za gorivo: 15 l
Prodaja in zastopa: DKS d.o.o., Jožice Flander 2, 2000 Maribor
Cena: 6.448,00 evrov

Primož Jurman
Foto: Kawasaki

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec