Ljubitelji 'kilo' športnikov, še posebej tisti, ki prisegajo na modele iz Hamamatsua nad to novico ne bodo ravno navdušeni. Če Suzukiju ne bo uspelo rešiti homologacijskih težav, se bo priljubljeni GSX-R po skoraj 40-ih letih poslovil iz evropskega tržišča.
Kultni Suzuki GSX-R je sicer na tržišču od leta 1985, ob prihodu na trg pa je pometel z vso konkurenco. Takrat še zračno-oljno hlajeni GSX-R je nanizal številne športne uspehe, v začetku tisočletja pa je s svojimi 160 'konji' in 200 kilogrami mase ponovno postavil stanarde v razredu superšportnih motociklov.
Suzuki GSX-R je bil zadnje temeljite prenove deležen pred petimi leti in kot kaže bo vsaj za evropske kupce to tudi zadnja generacija, ki bo lahko homologirana tudi za uporabo na cesti. Znano je namreč, da ima vrstni štirivaljnik težave pri doseganju normativov standarda Euro5, kar pomeni, da se s pričetkom leta 2023 na evropskih tleh ne bo smel več prodajati. No, pri Suzukiju glede teh napovedi še niso rekli zadnje besede, na končno odločitev Suzukijevih prodajnih strategov pa bomo morali še malce počakati. Dvoma o tem, da je vrstni štirivaljnik z nekaj prilagoditvami brez težav sposoben ustrezati standardu Euro5 namreč ni, saj ima Suzuki v ponudbi kar nekaj zanimivih motociklov, katerih pogonski agregat je v osnovi enak kot pri modelu GSX-R.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del