Še nekaj uradnih besed o novi RSV4

23. 9. 2008
Deli
Še nekaj uradnih besed o novi RSV4

Aprilia je legenda v sodobnem motociklizmu z 31 osvojenimi naslovi svetovnega prvaka, 250 zmagami v MotoGP in 8 zmagami v superbiku v zadnjih šestnajstih letih. Aprilijini motocikli prevladujejo na svetovnih dirkališčih zahvaljujoč nekonvencionalnim tehničnim rešitvam, eksperimentiranju in inovacijam.

Aprilia na osnovi športne dediščine svojih predhodnikov s ponosom predstavlja RSV4 – motocikel, s katerim se bo leta 2009 vrnila na Svetovno superbike prvenstvo. Ta edinstven motocikel so zasnovali, oblikovali in izdelali izključno v oddelku za tekmovalne namene Aprilia Racing.

RSV4 bo prvič nastopil na Svetovnem superbike prvenstvu leta 2009. S štirimi valji, 999 ccm in največjo močjo v svojem razredu pri dirkalni verziji, je ta revolucionarni motocikel izdelan na osnovi inovativnih dizajnerskih in proizvodnih rešitev, kakršne lahko pričakujemo od Aprilije. V-štirivaljni agregat s popolnoma elektronskim upravljanjem in izjemno lahek ter kompakten okvir sta le najopaznejši med vsemi značilnostmi, ki RSV4 postavljajo med edinstvene modele v svetu motociklizma. Za najsodobnejši dizajn Aprilije RSV4 je zaslužen največji evropski in najuspešnejši racing team.

Tudi cestna verzija RSV4 je deležna prednosti izrednih tehničnih znanj, ki so jih pri Apriliji Racing zbirali tekom dveh desetletij uspehov v MotoGP. Opremljena je z naprednimi rešitvami iz tekmovanj v GP-ju. Skratka, Aprilia RSV4 je ekskluzivna, pristna in v več ozirih edinstvena racing replica.

Aprilijo RSV4 poganja najrevolucinarnejši in najmočnejši agregat, ki so ga doslej izdelali pri Apriliji. Ta 65° V-štirivaljni agregat je zasnovan po načrtu, ki je brez primere v svetu superšportnih motociklov in ima obliko, poteze in značilnosti združene s prestižnimi materiali in naprednimi rešitvami elektronskega upravljanja.

Nov agregat izkorišča več-programsko ride-by-wire tehnologijo, rešitev, ki odpira nova obzorja na področju upravljanja agregata, in ponuja prave, resnično neskončne možnosti razvijanja in prenosa moči na cestišče (»power delivery« in »traction control« - standardna oprema pri dirkalni verziji).

Izbira ozke V zasnove je vodila k izboljšanju neverjetno ozkega agregata. Ta v ovinkih omogoča centraliziranje teže in izdatno izboljšuje zmogljivosti okvira (zahvaljujoč kratki medosni razdalji in dolgi nihajni roki). Ozek položaj dopušča uporabo daljše nihajne roke s čistimi prednostmi v smislu izboljšanja oskrbovanja agregata z zrakom. Visoke hitrosti so lažje dosegljive, brez da bi zato povečali ohišje motorja. To je predvsem pomembno pri aerodinamiki in okretnosti - značilnostih, po katerih že od nekdaj slovijo Aprilijini motocikli.

Za zagotavljanje kar največje trdnosti agregata so valji vgrajeni v blok motorja. Dolžine sesalnih cevi so spremenljive. Vsakemu valju pripada servo motor za upravljanje s sesalnim telesom. Zato je odpiranje vsake lopute in s tem kontrola količine zraka neodvisna med sesalnimi telesi. Ta rešitev odpira nova obzorja na področju elektronike agregata in pripomore k optimalnemu prenosu moči na cestišče. Kasetni menjalnik in zdrsna sklopka demonstrirata dirkalni značaj motorja.

Aprilia RSV4 je bila načrtovana in izdelana za tekmovanja in seveda ponuja vse, kar morajo imeti dirkalni motocikli. Ta doslej najmočnejša Aprilija še posebej izstopa po celi vrsti možnosti nastavitve okvirja. Variabilni geometrični okvir ne dopušča le spreminjanja parametrov, kot je spremenljivi kot vpetja sprednjih vilic, ampak omogoča tudi nastavitev nihajne roke in položaja agregata. Dirkalna tehnologija je bila uporabljena pri izdelavi vseh delov. RSV4-jev aluminijev okvir in zadnja nihajna roka sta sestavljeni iz premišljene zmesi debelostenskega in tankostenskega aluminija.

Motocikel je izdelan iz komponent najvišje kakovosti in vključuje Öhlins vilice, zadnje monoshock vzmetenje in blažilec krmila, Brembo monobloc zavorne čeljusti ter platišča iz aluminijeve litine.

Stilistično je Aprilia RSV4 sledila dirkalnemu značaju čistih linij. Rezultat celotnega videza in napredne tehnologije je edinstvena harmonična celota, ki se najbolje izraža na dirkališču – naravnem okolju te najnovejše Aprilije.

Aerodinamiko so preizkušali in izboljševali v vetrovniku.

Struktura okvir/agregat je popolnoma vidna in se napihuje kot mišice.

Trodelni žaromet daje RSV4 takojšnjo prepoznavnost in edinstven videz.

Prelep lahek zadnji del motocikla je poševno dvignjen in poudarja dinamičnost Aprilije RSV4, ki celo v mirujočem stanju izraža željo po hitrosti in tekmovanju.

Aprilia PR