V razredu maksi skuterjev prihajajoča sezona prinaša številne novosti. BMW-jev dvojček, Piaggiov X10, Aprilio SRV 850, Peugeotov trikolesni Metropolis in seveda tudi temeljito prenovljenega T-maxa.
Yamaha je s T-maxom v letu 2001 odkrila nov razred, razred športnih maksi skuterjev. Že prvi T-max se je proslavil s svojimi voznimi lastnostmi, ki so med vsemi obstoječimi skuterji najbolj spominjale na prave motocikle. Slava T-maxa je tako postala pregovorna, japonci pa so odločeni, da bo njihov skuter še naprej krojil vrh razreda.
Prihodnje leto bo tako v salone zapeljala nova generacija T-maxa. Vizualno so spremembe malenkostne, več pa je novega pod njegovo zunanjostjo. T-max je postal lažji, vodljivejši in zmogljivejši.
Nov dvovaljnik s prostornino 530 kubičnih centimetrov je v primerjavi s prejšnjim odzivnejši v nizkih in srednjih vrtljajih, z uporabo novih aluminijastih komponent pa je postal tudi lažji. Povsem nov je tudi sesalni in izpušni sistem, ter tudi kompleten prenos moči na zadnje kolo preko CVT menjalnika, ki je skupaj z zadnjo aluminijasto vilico precej lažji (skupno je Tmax izgubil 4 kilograme).
Razporeditev teže na prednji in zadnji osi je po prenovi še bolj podobna tisti na pravih motociklih, posledično pa je skuter bolj stabilen pri večjih hitrostih. Nov je tudi zavorni sistem, ABS pa bo še naprej na voljo le za doplačilo.
Na voljo bo v sivi, črni, srebrni in beli barvni kombinaciji.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj