Namigovanj in ugibanj je konec, zastor je padel in na sceni je nov, izredno zanimiv športni motocikel. Aprilia se pod Piaggijevo taktirko razvija v še bolj športno prepoznavno znamko. RSV 4 bo na voljo v izvedbi Base in Factory, tako kot to že poznamo, cena za Base naj bi se gibala okrog 20.000 evrov, kar pa je zaenkrat popolnoma neuradni podatek.
Motor naj bi pri 13.500 vrtljajih zmogel 180 'konjev', medtem ko izvedba za dirke superbike postreže z neverjetnimi 220 KM pri 15.000 vrtljajih, kar je že zelo blizu moči dirkalnikov za Moto GP. O masi zaenkrat še ni nobenih oprijemljivejših podatkov, verjetno pa bo konkurenčna japonskim športnikom, saj je sam motocikel z izjemo V4 agregata konstrukcijsko precej podoben klasični japonski formuli za uspeh. Torej aluminijast okvir, nastavljivo vzmetenje, zmogljive radialne zavore in podobno.
Posebnost nove Aprilije naj bi bila ciklistika, ki je podobna tisti s katero dirkajo v razredu GP 250, kar pomeni izredno lahkotno, a tudi natančno vodljivost. Zaekrat podatek, ali premore nadzor zdrsa zadnjega kolesa še ni na voljo, vemo le, da je motor krmiljen od ročice plina preko kablovja po sistemu 'drive by wire'.
Do februarja 2009 morajo za vstop v prvenstvo superbike prodati 250 motociklov, do junija pa še 750, kar pa po prvih vtisih sodeč ne bo težava. RSV 4 je namreč (vsaj nam) izredno všečen primerek italijanskega oblikovanja. Kako uspešen bo z njo Max Biaggi pa bomo videli ob začetku prvenstva.
PEK
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj