Ducati je predstavil varnostno strategijo, s katero želi v več fazah, do leta 2025, poskrbeti, da bomo motoristi na njihovih motociklih maksimalno varni.
Tako bodo nekateri varnostni sistemi, ki so zdaj rezervirani za najdražje in najprestižnejše modele, že v letu 2020 na voljo na praktično vseh njihovih motociklih. Med njimi tudi t. i. Cornering ABS ter najverjetneje tudi intergriran sistem D|air®.
Ducati je tako svoje znanje s področja varnosti združil v ARAS (Advanced Rider Assistance Systems), v njem pa bodo združeni vsi varnostni sistemi, ki so na Ducatijih že oziroma še bodo na voljo.
Na začetku leta 2016 je Ducati v sodelovanju z milansko univerzo začel razvoj novih sistemov. Gre za to, da bodo na sprednji in zadnji del motocikla vgrajevali senzorje, ki bodo zaznavali nevarnost in o njej opozarjali voznika. Senzor na zadku bo tako skrbel za pregled nad mrtvimi koti (to smo pri BMW-ju videli že pred dvema letoma), hkrati pa bo opozarjal na možnost naleta od zadaj, če se bodo vozila približevala s preveliko hitrostjo.
Namen sprednjih senzorjev bo nadzor in pomoč pri delovanju radarskega tempomata, ki bo v skladu z nastavitvami po željah voznika skrbel za pravočasno opozarjanje na ovire pred seboj. O kakšnem samodejnem zaviranju, tako kot je to že na voljo pri avtomobilih, za zdaj, k sreči, še ni bilo govora.