Senzor spredaj in zadaj. Tudi tako bodo pri Ducatiju poskrbeli za varnost motoristov.

20. 4. 2018
Deli
Senzor spredaj in zadaj. Tudi tako bodo pri Ducatiju poskrbeli za varnost motoristov.

Ducati je predstavil varnostno strategijo, s katero želi v več fazah, do leta 2025, poskrbeti, da bomo motoristi na njihovih motociklih maksimalno varni.

Tako bodo nekateri varnostni sistemi, ki so zdaj rezervirani za najdražje in najprestižnejše modele, že v letu 2020 na voljo na praktično vseh njihovih motociklih. Med njimi tudi t. i. Cornering ABS ter najverjetneje tudi intergriran sistem D|air®.

Ducati je tako svoje znanje s področja varnosti združil v ARAS (Advanced Rider Assistance Systems), v njem pa bodo združeni vsi varnostni sistemi, ki so na Ducatijih že oziroma še bodo na voljo.

Na začetku leta 2016 je Ducati v sodelovanju z milansko univerzo začel razvoj novih sistemov. Gre za to, da bodo na sprednji in zadnji del motocikla vgrajevali senzorje, ki bodo zaznavali nevarnost in o njej opozarjali voznika. Senzor na zadku bo tako skrbel za pregled nad mrtvimi koti (to smo pri BMW-ju videli že pred dvema letoma), hkrati pa bo opozarjal na možnost naleta od zadaj, če se bodo vozila približevala s preveliko hitrostjo.

Namen sprednjih senzorjev bo nadzor in pomoč pri delovanju radarskega tempomata, ki bo v skladu z nastavitvami po željah voznika skrbel za pravočasno opozarjanje na ovire pred seboj. O kakšnem samodejnem zaviranju, tako kot je to že na voljo pri avtomobilih, za zdaj, k sreči, še ni bilo govora.


 

 

 

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"