Skoraj vse o Hondi RC213V-S

14. 6. 2015
Deli
Skoraj vse o Hondi RC213V-S

Po skoraj desetih letih govoric in špekuliranj je Honda končno predstavila cestno repliko svojega MotoGP dirkalnika.

Ob predstavitvi s(m)o tudi navadni smrtniki pomislili na to, da bomo tudi sami lahko kdaj peljali ta dolgo napovedovani in težko pričakovani stroj. Veselja pa je bilo hitro konec, ko je v javnost prišla tudi informacija o zasoljeni ceni. RC213V-S bo stala slabih dvesto tisočakov. Seveda pa ne gre dvomiti, da serija ne bo razprodana.

Ker vsega kar pri Hondi znajo vendarle ne smejo pokazati vsakomur, bo različica s cestno homologacijo v resnici precej drugačna od MotoGP dirkalnika. Spremenjen bo zavorni sistem (namesto karbonskih bodo zavorni diski jekleni), drugačen bo skoraj celoten menjalniški sestav, karbonski oklep, modificiran je tudi agregat, drugačne pa bodo seveda tudi pnevmatike. Tisto kar ima RC213V-S z dirkalnikom skupnega pa so v osnovi isti V4 motor s prostornino 999 kubičnih centimetrov, rezervoar pod sedežem, zadnja nihajka, sklopka, Öhlinsovo vzmetenje, del zavornega sistema (Brembo) in magnezijeva platišča Marchesini.

Podatki o moči motorja niso tako obetavni kot bi pričakovali, v osnovi bo motor razvil 159 'konjev', na voljo pa bodo različni kiti, ki bodo moč motorja povečali na približno 215 'konjev'. Motocikel tehta 188 kilogramov, kar je morda spet nekoliko nad pričakovanji, a s posebnim kitom se teža lahko spusti do 165 kilogramov. Je pa kar se tiče trenutno aktualne tehnike praktično popoln. Motorna elektronika omogoča pet različnih načinov delovanja, ima sistem proti zdrsu, quickshifter, sistem za zaviranje z motorjem in sistem za merjenje inercije (IMU).

Naročila za ta motocikel se bodo začela sprejemati v mesecu Juliju, prvi primerki pa bodo kupcem izročeni proti koncu tega leta. Pri Hondi bodo izdelali največ en tak motocikel na dan, podatkov o tem, kako velika bo serija pa trenutno še ni. Govori se, da kaj bistveno več od 200 motociklov ne bodo izdelali. Če vas torej skrbi, kako zapraviti 200 tisočakov se hitro postavite v vrsto, računajte pa na to, da se boste z nakupom obvezali, da bo motocikel garažiran in ga boste servisirali natančno tako, kot predvideva Hondin servisni načrt.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol