Najprej žalostna novica. Novega KTM-a X-Bow v Sloveniji prek uradnega zastopnika ne boste mogli kupiti.
Zakaj? Dolga zgodba, a v Avstriji smo dobili odgovor, da je prvi KTM-ov avtomobil del maloserijske proizvodnje, s homologacijo katere pa je v nekaterih evropskih državah preveč težav, da bi si Avstrijci v papirni vojni lomili hrbte. Pa tudi račun prilagajanja zahtevam zelo majhnih trgov se včasih ne izide.
Kakorkoli, KTM bo v svoji 50-letni zgodovini predstavil svoj prvi avtomobil, za katerega trdijo, da mu ni enakega. Ni avtomobil, pravijo. Je križanec med avtomobilom in motociklom.
KTM X-Bow tehta le 700 kilogramov, oblika pa skupaj s posamično vpetimi kolesi v slogu dirkalnika F1 razkriva podrejenost užitkom v vožnji. V dvoje. Obvezno z očali in s kakšnim pokrivalom, saj je vetrobranska šipa visoka le 70 milimetrov . .
Naj se pohvalimo, da smo v AM 23-2005 napovedali, da so bili za obliko zadolženi v studiu Kiska in da je šasijo iz ogljikovih vlaken prispevala Dallara . . Napovedali smo tudi motorno srce VAG-ovega izvora. Audi bo prispeval štirivaljni FSI, katerega odlika je lahka gradnja (aluminij), glede na različico pa bo dal v X-Bowu od sebe od 220 do 300 ’konjev’.
Audijev bo tudi ročni šeststopenjski menjalnik, za sladokusce pa bosta na izbiro tudi DSG in zapora diferenciala. Zavore so Brembove. Premiero bo KTM-ov mejnik doživel marca v Ženevi. Za osnovno različico bo treba odšteti okoli 40.000 evrov, proizvodnjo bodo začeli leta 2008, načrtujejo pa letno izdelavo okoli 500 primerkov.
V Sloveniji, kot že rečeno, ne bo naprodaj, bodo pa X-Bowa prodajali v Avstriji, Nemčiji, Grčiji, na Finskem, v Veliki Britaniji, na Nizozemskem, Portugalskem in v Švici.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj