Slovenija? Žal ne!

4. 1. 2007
Deli

Najprej žalostna novica. Novega KTM-a X-Bow v Sloveniji prek uradnega zastopnika ne boste mogli kupiti.

Zakaj? Dolga zgodba, a v Avstriji smo dobili odgovor, da je prvi KTM-ov avtomobil del maloserijske proizvodnje, s homologacijo katere pa je v nekaterih evropskih državah preveč težav, da bi si Avstrijci v papirni vojni lomili hrbte. Pa tudi račun prilagajanja zahtevam zelo majhnih trgov se včasih ne izide.

Kakorkoli, KTM bo v svoji 50-letni zgodovini predstavil svoj prvi avtomobil, za katerega trdijo, da mu ni enakega. Ni avtomobil, pravijo. Je križanec med avtomobilom in motociklom.

KTM X-Bow tehta le 700 kilogramov, oblika pa skupaj s posamično vpetimi kolesi v slogu dirkalnika F1 razkriva podrejenost užitkom v vožnji. V dvoje. Obvezno z očali in s kakšnim pokrivalom, saj je vetrobranska šipa visoka le 70 milimetrov . .

Naj se pohvalimo, da smo v AM 23-2005 napovedali, da so bili za obliko zadolženi v studiu Kiska in da je šasijo iz ogljikovih vlaken prispevala Dallara . . Napovedali smo tudi motorno srce VAG-ovega izvora. Audi bo prispeval štirivaljni FSI, katerega odlika je lahka gradnja (aluminij), glede na različico pa bo dal v X-Bowu od sebe od 220 do 300 ’konjev’.

Zemljevidne vojne s Kanado: “Za vse, ki so morebiti zmedeni”

Audijev bo tudi ročni šeststopenjski menjalnik, za sladokusce pa bosta na izbiro tudi DSG in zapora diferenciala. Zavore so Brembove. Premiero bo KTM-ov mejnik doživel marca v Ženevi. Za osnovno različico bo treba odšteti okoli 40.000 evrov, proizvodnjo bodo začeli leta 2008, načrtujejo pa letno izdelavo okoli 500 primerkov.

V Sloveniji, kot že rečeno, ne bo naprodaj, bodo pa X-Bowa prodajali v Avstriji, Nemčiji, Grčiji, na Finskem, v Veliki Britaniji, na Nizozemskem, Portugalskem in v Švici.

Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu