Spyder Grossglockner Challenge 2018

7. 6. 2018
Deli

Podjetje Ski&Sea d.o.o. nas je povabilo na zdaj že tradicionalno letno srečanje voznikov in ljubiteljev trikolesnikov Can Am Spyder.

Seveda so nam za udeležbo na tem dogodku odstopili tudi svojega Spyderja RT Limited. S popolnoma novim, v bleščečo zlato barvo obarvanim prestižnim trikolesnikom smo se odpravili v zgornjo Avstrijo.

Program, ki ga je organizator pripravil za nas novinarje, je sicer nekoliko drugačen od tistega, po katerem bodo v lepotah zavitih cest okrog znanega ledenika uživali preostali udeleženci. Predvsem je naš program v prvi vrsti zelo poučen, saj smo si najprej ogledali tovarno Rotax, ki spada pod okrilje koncerna BRP. O tem, kako je iz majhne tovarne z začetka dvajsetih let prejšnjega stoletja, zrasla velika sodobna tovarna motorjev za vse vrste vozil, vam bomo poročali v reportaži, ki bo pripravljena v kratkem. Za zdaj le to, da gre pri Rotaxu za veliko družino strastnih navdušencev, ki vsak svoj trenutek namenijo misli na to, kako svoje motorje izboljšati, v prostem času pa z uporabo izdelkov, ki jih ti motorji poganjajo, tudi dejansko uživati. In da, tudi v tako sodobni in tehnološko napredni tovarni marsikatero konstruktorsko zagato rešita preprosta logika in iznajdljivost zaposlenih. Če vas zanima, zakaj so letala obarvana v belo barvo in zakaj imajo Rotaxovi letalski motorji vodno hlajene samo glave motorja, potem ostanite povezani na našo spletno stran.

Samega dogodka, srečanja voznikov, lastnikov in ljubiteljev trikolesnega Spyderja pa se je letos udeležilo 176 posadk iz 17 držav. Največ udeležencev prihaja iz Češke, samo eden pa prihaja iz Norveške. Slovenci smo trije.

In čeprav se sami na dveh kolesih počutimo odlično, moramo priznati, da ima Spyder posebno moč. Po nekaj sto kilometrih, prevoženih v družbi Spyderjev, se ni prav nič težko poistovetiti z drugimi in preprosto uživati.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja