Suzuki je na Intermotu pokazal največ, najbolj pa je zablestel novi GSX 1000 RR.
Suzuki je predstavil dolgo pričakovani GSX 1000 R, ki so ga opremil z vso najsodobnejšo elektroniko: ročica plina je povezan neposredno z računalnikom, ki nadzora delovanje motorja v vseh različnih programih, sistemom za štarte 'launch control' sistem za pretikanje prestav s polnim plinom in brez uporabe sklopke 'quick shifter', sistem za nadzor nad oprijemom zadnjega kolesa pri pospeševanju. Vzmetenje je najboljše kar premorejo pri Showi, spredaj so nataknili vilice z oznako BFF in zadaj s prav tako polno nastavljivim blažilnikom BRC light . Ubrali so tudi drzne in moderne linije s prepoznavnim žarometom, ki so ga pokončno stisnili med dve veliki reži za dotok svežega zraka v 'airbox'. Vse to samo zato, da motor dobi močnejši dotoka zraka v variabilne sesalne kanale in sistem za vbrizg goriva.
Vrstni štirivaljni motor zmore kar 202 KM pri 13.200 vrtljajih na minuto in 118 Nm navora pri 10.800 vrtljajih. Da je masa karseda nizka so poskrbeli z izpuhom iz titanove zlitine, ki je narejen po sistemu 4v 1 in se konča v velikem dušilcu za katerega pa bo zagotovo slej ko prej na voljo tudi športni izpuh, ki pa bo dodal še nekaj več moči in navora. Zanimiva je tudi izjemno kratka medosna razdalja, ki znaša samo 1410 mm in masa, ta pri motociklu, ki je pripravljen na vožnjo s polno posodo za gorivo (16l) znaša 203 kg. Prenovili so tudi oba potovalna enduro motocikla. V –Stom 1000 in V-Strom 650, ki sedaj ustrezata normam Euro4, sta bila deležna precejšnejga 'facelifta'. Pomladitev se kaže v nekoliko boj robatih linijah kar pritiče temu segmentu motociklov, s tem so tudi izboljšali aerodinamično zaščito in pri modeloma z oznako XT dodali bolj avanturistični izgled.
Oba je že preizkusil tudi 10-kratni svetovni prvak v motokrosu Stefan Everts, ki od letos pri Suzukiju skrbi za ekipo v motokrosu razreda MX2 in MXGP, ki je tudi pripeljal večjega od obeh na oder. Tisočaka poganja dvovaljnik s 100 'konji' in tehta 228 kilogramov, medtem ko manjši zmore 71 'konjev' in tehta 215 kilogramov. Oba sta opremljena z 20 litrsko posodo za gorivo da na dolgih poteh ne bo skrbi z avtonomnostjo na odmaknjenih cestah.
Za mlade motoriste pa so poskrbeli z novincem v družini GSX-R, ki ga poganja štiritaktni enovaljni motor s 125 kubičnimi centimetri delovne prostornine.
Serija GSX-S je sedaj bogatejša za novega GSX-S 750, ki zmore 112 'konjev' in predstavlja neposredni 'derivat' superšportne družine GSX-R. Pri Suzukiju pravijo, da je odličen pri športni vožnji skozi ovinke kar jim lahko verjamemo, saj ima motocikel 1450 mm medosne razdalje in pripravljen za vožnjo ne preseže 213 kilogramov.
Peter Kavčič
Foto: Suzuki
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del