Suzuki V-Strom 1000

24. 9. 2013
Deli

Podobno kot KTM je tudi Suzuki predčasno predstavil model, na katerega resno računa v naslednji in prihodnjih prodajnih sezonah.

O skorajšnjem prihodu novega litrskega V-stroma je bila javnost seznanjena že konec letošnje pomladi, ko so prve uradne fotografije razkrile, da bo novi V-Strom povsem nov motocikel, jasno pa je bilo tudi, da pri oblikovanju smernice narekuje nekdanji BMW-jev dizajner Dave Robb.

Novi V strom bo kot se za sodoben potovalni enduro spodobi opremljen s celotno paleto serijskih električnih varnostnih dodatkov. ABS in dvostopenjski nadzor nad zdrsom pogonskega kolesa bosta serijska, nov bo aluminijasti okvir, prav tako vzmetenje.

Motor bo za slovensko tržišče zaradi malenkost prevelike delovne prostornine padel v manj ugodno davčno stopnjo, bo pa 1037-kubični dvovaljnik V zasnove pri 8000 obratih razvil okroglih 100 konjev oziroma 74 kW. Največji navor bo na voljo že pri 4000 obratih (103 Nm), porabo pa so v primerjavi s prejšnjim modelom zmanjšali za povprečno 16 odstotkov.

MaT

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol