Dolgo pričakovanega novega velikega V-Stroma so pri Suzukiju zapakirali v privlačen neo-retro dizajn. Če vas spominja na model DR-BIG, to vsekakor ni naključje. Filozofija motocikla ostaja enaka, vse drugo je novo, prilagojeno sodobnemu motoristu. Predvsem je nov motor s povečano prostornino na 1.037 kubičnih centimetrih, ki zmore več moči in navora, da bodo potovanja v dvoje še zabavnejša.
Čisto prvi 'kljunaš' se je namreč v zgodovino zapisal kot izjemen motocikel. In če so pri Suzukiju z modelom Katana začeli idejno reinkarnacijo svojih slavnih modelov, je jasno, da drugo poglavje zgodbe pripada V-Stromu. Novi V-Strom 1050/XT z vidika mehanike ne prinaša drastičnih sprememb, a po drugi strani z ravno pravšnjo mero modernizacije v razred prinaša dovolj svežine, da zanj lahko zapišemo, da gre za eno izmed največjih novosti letošnjega modelnega leta. Ob tem stavi na tri pomembne adute: vsestranskost, nezahtevnost in ceno.
Priznati je treba, da je Suzuki V-Strom s svojo dizajnersko prenovo tako rekoč čez noč postal eden izmed motociklov z izjemno izrazito vizualno identiteto, kar je njegova prednost. Seveda ni prepoznaven samo na račun ostrega kljuna, nad katerim se bohoti oglat LED-žaromet, temveč tudi po zaslugi belo-rdeče in rumeno-modre barvne kombinacije. Ta spominja na čase, ko je Suzuki edini izmed velikih proizvajalcev stavil na enovaljni motor in bil zato tako drugačen od vseh preostalih. DR Big se je lepo peljal tudi po terenu, poleg pojave, ki sta jo zaznamovala velika posoda za gorivo in značilni kljun, pa je bil prepoznaven tudi po zvoku. Enovaljno srce je imelo svoj šarm, a tudi omejitve. Zgornja omejitev tega motorja je bila 800 kubičnih centimetrov prostornine. S preusmeritvijo velikih potovalnih enduro motociklov s terena na asfaltne ceste pa se je DR Big počasi poslovil in naredil prostor živahnemu novincu z dvovaljnim motorjem z imenom V-Strom 1000.
A leta razvoja in sodobni trendi, ki prinašajo neo-retro motocikle, neke vrste posodobljene uspešnice devetdesetih let, so pripeljale do ponovne oživitve legendarnega videza Suzukija DR-Big.
Tehnika pri novem V-Stromu 1050 in 1050 XT v primerjavi s predhodnikom ni bistveno drugačna, vseeno pa motor, ki ohranja delovno prostornino 1.037-kubičnih centimetrov, po zaslugi reprogramiranja in novih odmičnih gredi namesto 101 'konja' zdaj razvije nekoliko bolj konkretnih 107 'konjev'. Čeprav je v vseh motornih režimih navora v povprečju več, pa je vrh krivulje navora in moči dosežen pri višjih vrtljajih. V praksi bi to moralo pomeniti, da se novi V-Strom pri nižjih vrtljajih obnaša podobno kot predhodnik, pri višjih pa bo bistveno bolj odločen. Različica XT je že po videzu, a tudi po uporabnosti namenjena vsem, ki se spogledujejo z daljšimi potovanji in celo z vožnjo po terenu. Poleg avanturističnega videza ima po višini nastavljiv sedež, dodatno 12-voltno vtičnico za polnjenje elektronskih naprav, platišča z žičnatimi naperami, ki prenesejo tudi napore vožnje po terenu, nujno potrebno zaščito motorja, ščitnike za roke ter enostavno nastavljiv vetrobran. Ta je pri osnovni različici nastavljiv le s pomočjo orodja.
Poleg vsestranske uporabnosti, zanesljivosti in udobja, ki je značilen za družino motociklov Suzuki V-Strom, pa med glavne adute sodi tudi cena. Oanovni Suzuki V Strom 1050 stane 11.990 evrov, avanturistično potovalna izvedba 1050 XT pa 13.490 evrov. To je velika konkurenčna prednost v tem segmentu, ki jo podkrepita še preverjena kakovost in vzdržljivost teh japonskih strojev.