Tekočinsko hlajen Buell za 2008

9. 7. 2007 | Matevž Hribar
Deli

Buell ne bo več le cestni bojevnik, ampak pravi superšportnik. Lahko Američanom verjamemo?

Američani znajo presenetiti, saj se dostikrat spustijo v področje, kjer do včeraj o njih ni bilo ne duha ne sluha. In pravkar so presenetili tudi s predstavitvijo športnega motocikla 1125R. Preprosto ime pove vse: prostornino in njegovo namembnost. Saj veste, R kot "racing". Obljubljajo kar 146 "konjev" in ko dodajo podatek, da so dvovaljnik razvijali skupaj z Rotax-om, se nam zdi ta podatek že bolj verjeten. Menjalnik bo šeststopenjski, sklopka drseča.

Za vzmetenje bodo skrbele obrnjene vilice premera 47mm, zavore pa bodo podobne tistim, ki jih poznamo z ostalih Buell-ov, na katerih je kolut vpet na obod kolesa, čeljust pa ima kar 8 batov.

Motocikel je sicer izrazito športno zasnovan, izdelan s pomočjo vetrovnika in karseda prilagodljiv vozniku. Prednji dve luči sicer nevarno spominjata na Ducati-jev legendarni model 916, a to ljubitelje ameriške tehnike verjetno ne bo motilo. Če pa bodo z njim zadovoljni tudi zahtevni evropski kupci, pa bo pokazal čas . .

Še nekaj tehničnih podatkov:

Prostornina: 1125 ccm

Kompresijsko razmerje: 12, 4:1

Največja moč: 146 KM pri 9800/min

Največji navor: 111 Nm pri 8000/min

Dolžina: 1996 mm

Višina sedeža: 775 mm

Medos razdalja: 1387 mm

Pnevmatike: Pirelli Diablo Corsa III

Posoda za gorivo: 21, 2 l

Suha teža: 170 kg

Matevž Hribar

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol