To, kar KTM ni storil ob prenovi svojih enocilindrašev (niso pokazali novega LC4 690 Adventure), je naredila Yamaha.
Odličen dizajn, spogledovanje z retro dirkalnimi grafikami, velika posoda za gorivo, udoben položaj za krmilom, precej vetrne zaščite, preizkušen in zanesljiv 660 kubični enovaljnik, ki ob današnjem prometu zmore dovolj za prijetno vožnjo . . Vse to so argumenti, ki ob zmerni ceni govorijo v prid temu vsestranskemu motociklu, ki se ne ustraši niti malce bolj 'razbitega' makadama.
Zato ni čudno, da jo po trditvah britanskih novinarjev v Veliki Britaniji ni več moč dobiti. Tenerejka je razprodana. V Sloveniji naj bi bila na voljo v maju. Pohitite, če še niste rezervirali!
Šušlja pa se tudi o večji in seveda dražji različici s 120-kubičnim dvovaljnikom, ki bi lahko nasledil TDM 900, a več kot namigovanj ne moremo potrditi.