Yamaha je v ZDA že pokazala s čem se bomo vozili v sezoni 2009. Tokrat so Japonci presenetili sami sebe, saj so prvi izmed četverice razkrili celotno paleto za terenski motociklizem. Največja novost je ta, da zaenkrat ostajajo na uplinjačih, torej na neposredni vbrizg goriva bo potrebno počakati še najmanj eno leto!
YZ-F 250 smo pred kratkim že pokazali, tokrat lahko le potrdimo trditve o novi, lažji in močnejši nihajki, močnejši zadnji osi kolesa (sedaj ima premer 25 mm, prej 22), novi ročici sklopke z mehanizmom za nastavljanje, k spisku pa dodajamo še nov vžig CDI in povsem novo sklopko. Izpuh je spredaj daljši za 60 mm (krivine), dušilec pa krajši za 50 mm, vse to pa naj bi pripomoglo k izboljšani odzivnosti pri nižjih vrtljajih.
Večja 450 kubična sestra se prav tako lahko pohvali le z izboljšavami, poleg naštetih sprememb pri manjši izvedbi je tu še novo vpetje krmila, ki sedaj ponuja štiri nastavitve, za kar najboljše prilagajanje različnim slogom vožnje in višine voznikov. Lažje je tudi ročičevje zadnjega blažilnika, ki dopolnjuje lažjo nihajko. Pravijo tudi, da bo imel sedež po novem še boljši oprijem. A nekaj, kar je dobro (trenutno so vodilni v MX1 in aktualni prvaki v ameriškem motokrosu in superkrosu) verjetno res ne gre pretirano spreminjati.
Razveseljuje na studi dejstvo, da ohranjajo pri življenju dvotaktnike, ki so bistveno cenejši, a prav tako zelo zabavni za vožnjo. Kakšnih bistvenih sprememb pa naj ne bi doživeli.
PEK
Novo na Metroplay: O življenju rock zvezdnika s Slovencem, ki z legendarnimi glasbenimi skupinami nastopa po največjih odrih na svetu