Pri BMW-ju so začeli izdelovati motocikle pred (nekaj več kot) devetdesetimi leti. Njihovo prvo motorno kolo R 32 iz leta 1923 je imel boksersko zasnovo agregata. Podpisal ga je legendarni Max Fritz. Tudi novi R »devetdeset« jo ohranja. Je kot darilo tovarne sebi in vsem tistim,ki so v zadnjih letih plastične dvokolesne plime z Vzhoda iskali nekaj več.
Zgodovina modela....
2008 – pricurljajo prve skice, koncept LoRider predstavijo na Milanskem salonu. Harley Davidson se pritoži, da Bavarci kopirajo ime, zato ga preimenujejo v CustomConcept.
2012- tišina v naslednjih štirih letih sproži ugibanja, ali je projekt ukinjen, a tega leta se pojavijo prvi prototipi. Šok za sceno.
2013 - projekt dobi ime R nineT in motocikel je uradno prestavljen teden dni pred salonom v Milanu, v prostorih BMW-jevega muzeja v Münchnu.
2014 – začne se prodaja
Prvi vtis
Videz:
Klasični retroizgled, a z dozirano mero sodobnosti.
Motor:
Že odpisani zračno hlajeni agregat je v novem življenju še boljši.
Udobje:
Na takšnem motorju ne iščite udobja, ker temu ni namenjen. Položaj voznika za širokim krmilom je pa odličen.
Cenaa:
Kaj je prava cena je vedno vprašanje. Dražji kot konkurenca, a vseeno razprodan. To pove veliko.
Naša prva ocena
Motocikel, ki je s svojo karizmo, izgledom ter tehniko navdušil svetovno motoristično javnost. BMW z njim morda odpira novo nišo motociklov, ukrojenih po meri kupcev in z možnostjo številnih predelav.
Primož Jurman
Foto: Saša Kapetanovič
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu