Triumph 2010

27. 11. 2009
Deli

Angleški Triumph, ki se je na pota stare slave vrnil tudi po zaslugi odličnih trivaljnih motorjev, je za sezono 2010 večino pozornosti namenil izboljšavam obstoječih modelov in razširjeni barvni paleti.

Prodajno najbolj uspešen par Daytona 675 in Street Triple (R) ostajata praktično nespremenjena, nove so barvne kombinacije, oba pa bosta imela še naprej enak trivaljnik. Po mnenju inženirjev v tovarni so tudi komponente vzmetenja in zavor dovolj odlične, da za prihodnje leto ostajajo nespremenjene.

Večjega posega, predvsem v drobovje, je bil deležen orjaški cruiser Rocket III Roadster, ki se po novem hvali z večjo močjo in navorom. Že pri 2.750 vrtljajih je vozniku na razpolago 146 'konjev' in že skoraj turbodizelskih 221 Nm navora. Ta skoraj 350 kilogramski orjak pa je bil zavoljo povečanih zmogljivosti deležen tudi posega v vzmetenje in Brembove zavore, kar naj bi vplivalo tudi na boljše vozne lastnosti.

Pravzaprav edina novost iz te tovarne je Thunderbird, velikoprostorninski kruzer z 1, 6 litrskim agregatom, ki naj bi mešal štrene v razredu velikih čoperjev. Močni konkurenci, ki prihaja iz številnih tovarn kot so Harley Davidson, Suzuki, Yamaha in Honda, se s tem modelom pridružuje še en tekmec, ki bi ga ljubitelji tovrstnih aparatov znali vzljubiti in vzeti za svojega.

MaT

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja