Triumph Bonneville Bobber

Triumph je v preteklem letu predstavil lep niz novosti, predvsem pa to velja za modele s pridihom klasike. Ob nedavni predstavitvi novega Bobberja pa je vendarle nekoliko šokiral.

20. 10. 2016

Najnovejšemu članu družine njihovih sodobnih klasikov, so namesto klasičnega zadnjega vzmetenja namenili bolj preprosto rešitev, ki je za moderno veljala v zgodnjih tridesetih letih prejšnjega stoletja. Tako imenovani 'hard-tail' je v tem primeru pravzaprav popolnoma in sodobno vzmetena nihajoča kletka, v katero je vpeto zadnje kolo. Amortizer z vzmetjo je vpet neposredno pod voznikovim sedežem, kar daje novemu Bobberju videz motociklov, ki so jih vozili naši stari očetje.

Pogon so zaupali hišnemu 1200-kubičnemu dvovaljniku, ki poganja tudi standardnega Bonnevilla T120. Gre za 8-ventilski vodno hlajeni motor, ki je znan po tovornjaškem navoru in čudovitem zvoku.

Izrazito klasični videz je dopolnjen s sodobno tehniko, kupci si bodo lahko zaželeli marsikaj, kar v tem razredu ni standard. Potovalni računalnik, ki informacije prikazuje v digitalni obliki je kombiniran z analognim merilnikom hitrosti, možno pa bo doplačati tudi za sladkorčke, kot so tempomat, ogrevanje ročk in sistem proti zdrsu zadnjega kolesa.

Od Ducatija so se naučili, da je potrebno dodatno opremo ponuditi že ob samem začetku prodaje, zato so pripravili več kot 150 različnih dodatkov, s katerim bodo kupci lahko poudarili svojo individualnost. Na seznamu najdemo praktično vse, od sedežev in krmil, pa vse do bolj zahtevnih in tehnološko bolj zapletenih stvari kot so vzmetenje, izpušni sistemi in podobno. Tehnični podatki za zdaj še niso znani, prav tako pa pri Triumphu za zdaj še niso objavili predvidene cene.