Tudi Peugeot bo imel hibridni trikolesnik

Po tem ko je Piaggio v zadnjih dveh letih uspešno zaoral ledino s svojim inovativnim trikolesnim skuterjem MP3, je v Milanu svojo verzijo takega skuterja predstavil tudi Peugeot. Zaenkrat kot koncept, vendar pričetek proizvodnje ni daleč.

19. 11. 2009

Medtem ko je Piaggio že pričel s proizvodnjo tudi hibridnega 125-kubičnega MP3-ja, so se pri Peugeotu odločili za bistveno zmogljivejši skuter.

HYbrid 3 je skuter, ki je v grobem zasnovan kot trikolesnik z dvema kolesoma spredaj in enim zadaj, zares prvič pa smo ga lahko videli kot skuter s streho v Parizu. Verziji brez strehe je k imenu dodan še napis Evolution. Za razliko od Piaggiovega MP3 je HYbrid3 opremljen z dvema elektromotorjema, od katerih vsak poganja po eno prednje kolo, za pogon zadnjega kolesa pa skrbi bencinski enovaljnik. HYbrid3 je tako postal tudi prvi trikolesnik s pogonom 3X3!

Bencinski envoaljnik s pomočjo kompresorja razvije 41 'konjskih' moči, elektromotorja pa vsak po 4 'konje', skupaj bo vozniku torej na voljo 49 'konjev' in 60 Nm navora, kar naj bi zagotavljalo podobne zmogljivosti, kot jih imajo večji pollitrski skuteri (npr. Satelis). Vozniku so na voljo praktično vse kombinacije pogonov (elektro, bencinski in kombiniran). Opremljen je tudi s številnimi varčevalnimi dodatki, ki povprečno porabo tega skuterja zmanjšajo na vsega 2 litra/100 km.

Peugeot, ki si s svojo 110-letno tradicijo vsekakor zasluži omembe, slovi tudi kot evropski prodajalec, ki s proizvodnjo v Aziji evropskemu kupcu ponuja zelo zanesljive in kvalitetne vstopne skuterje z motorji do 50 ccm, prav tako pa je prvi razvil kompresorski motor za skuter in uvedel ABS že za modele z le 125 kubičnimi motorji.

V znamenju zelenih je bil v Milanu predstavljen tudi že znani model Vivacity z električnim motorjem, na evropski trg pa Peugeot vstopa tudi z novima modeloma Kisbee in Tweet. Kisbee se pridružuje številni družini vstopnih Peugetovih skuterjev, posebej zanj pa je razvit nov štiritaktni okolju zelo prijazen in varčen 50-kubični agregat, ki bo postopoma nadomestil agregate v ostalih modelih.

Tweet je nekako neo-retro oblikovan skuter, ki bo na voljo s 50, 125 in 150-kubičnim štiritaktnikom, navdušil pa naj bi predvsem pripadnice nežnejšega spola in morda kakšnega transvestita. Ker vemo, da je Peugeot sposoben izdelati dober in kvaliteten skuter je dovolj, če omenimo še to, da bodo Tweeta odlikovale tudi lastnosti, ki smo jih pri Peugeotu navajeni - praktičnost, uporabnost in kakovost.

MaT