Z izvirno Hondo Africo Twin je velikanu z daljnega vzhoda uspelo narediti motocikel, ki združuje izjemno lahkotno vodljivost ter zelo dobre vozne lastnosti tako na cesti kot tudi na terenu. Nova Africa Twin, ki je sedaj tudi uradno naslednik prototipa True Adventure, ki so ga pokazali lani jeseni v Milanu pa s staro Africo nima nič skupnega, niti enega samega vijaka, skupno ima le svoje bistvo! Gre za motocikel, ki prinaša izjemno vsestransko uporabnost in je zmožen premagovati kilometre kjerkoli, v mestu, na cesti ali nekje sredi Sahare.
Dolgo pričakovani motocikel bo tudi v Sloveniji na voljo od konca letošnjega novembra dalje. Na voljo bo v 4 barvah - HRC Tricolor, Rally črno-rdeča, srebrna in črna. Na voljo bo v treh izvedenkah: standard (ki pri nas ne bo na voljo), ABS+TCS, ABS+TCS+DCT. Cene še niso dokončno določene, ampak predvidena maloprodajna cena s slovenskimi dajatvami znaša 12.590 EUR z ABS+TCS ter 13.590 EUR z dodatnim opcijskim DCT menjalnikom. Zastopnik za motocikle Honda je tudi sporočil, da že sprejemajo prednaročila.
Motocikel poganja tekočinsko hlajeni vrstni dvovaljnik s 998 ccm, štirimi ventili na valj in 270 stopinjskim kotom na glavni gredi, kar obeta dober navor in zelo globok zvok. Zmore 70 kW (95 KM) pri 7500 vrtljajih na minuto in 98 Nm navora pri 6000 vrtljajih na minuto. Pogon na zadnje kolo je speljan preko šeststopenskega menjalnika (opcijsko z dvojno sklopko DTC) in verige. Suha masa motocikla znaša 208 kg za standardno izvedbo, 212 za izvedbo z ABS sistemom in 222 kilogramov za izvedbo z ABS-om in DCT (dvojno sklopko v menjalniku). Okvir je jeklen. Medosna razdalja znaša 1575 mm, višina sedeža pa 870 mm oziroma 850 mm v znižani izvedbi. Agilnost in vsestranskost so ji zagotovili tudi s primerno obutvijo, spredaj je obuta v cestno/terenske gume dimenzij 90/90-R21 in zadaj 150/70-R18, zračnice so obvezne! V posodo za gorivo gre 18.8 litrov goriva kar je dovolj tudi tam kjer bencinske črpalke niso ravno pogoste.
PeK