Legendarni Hondin model smo čakali celo večnost in po videnem v skopem izboru fotografij, ki le nakazujeta zelo veliko podobnost s prototipom True Adventure, ki smo ga videli lani v Milanu, lahko rečemo, da bo to zelo verjetno zelo vsestranski potovalni enduro motocikel. Sedaj se imenuje Honda CRF1000L Africa Twin.
Honda, ki je leta 1988 predstavila XRV650 in zabeležila kar tri zaporedne zmage na reliju Pariz-Dakar s tem modelom obljublja, da bo nova Africa Twin zvesta prvotnemu izročilu. Poganjal naj bi jo dvovaljnik (vrstni) z litrom prostornine, pričakovana moč motorja pa bo zadostovala za prijetno vožnjo po podeželskih cestah, gorskih prelazih in celo po manj utrjenih makadamskih in kolovoznih poteh. Kot kažejo slike bodo kolesa pravih enduro dimenzij kar lahko pomeni, da bo spredaj 21 colsko kolo in zadaj 18 colsko, enako kot jih recimo uporabljajo na dakarskem reliju. To prinaša tudi zelo lahkotno vodljivost tako na cesti kot na terenu. Honda je nakazala tudi na to, da bodo uporabili tudi menjalnik z dvojno sklopko (DTC), ki so ga nadgradili prav specifično za vožnjo po terenu.
Kaj lahko še napovemo? Zagotovo vzmetenje s hodom nekje med 200 in 230 mm, kar je zopet dobrodošla lastnost na terenu in veliko posodo za gorivo za avtonomijo nekje do 300-350 km.
Zanesljivo bodo namestili tudi par velikih zavornih kolutov, pričakujemo da z ABS-om, ki pa ga bo možno ali izklopiti ali pa prilagoditi za terensko rabo. Samo ime CRF nakazuje terenski značaj, saj to oznako nosijo Hondini modeli za motokros.
K nam pride takoj po salonu EICMA v milanu, ki bo konec novembra, proizvajali jo bodo na Japonskem, cene pa bodo menda konkurenčne. Na voljo bosta tudi dve dirkaški replici.
Dobrodošla nazaj 'Africa'!
PeK
Foto: Honda