Pametna tehnologija naj bi preprečevala najpogostejše vzroke za nesreče motociklistov.
Italijani preizkušajo, kako bo motocikel, za test so izbrali model Multistrada 1200 Enduro, lahko 'govoril' z drugimi udeleženci na cesti in okolico.
Del v aprilu predstavljene strategije italijanskega proizvajalca motociklov, poimenovane Ducati Safety Road Map 2025, je vzpostaviti učinkovit sistem za komunikacijo med različnimi udeleženci v prometu in preostalo okolico. Tako so v sodelovanju z Audijem kot prvi v Evropi, vsaj tako navajajo v sporočilu za javnost, predstavili delovanje sistema V2X, kar pomeni 'vehicle-to-everything' oziroma komunikacija vozila z vsem okrog njega. Gre za kompleksno tehnologijo, ki omogoča brezžično komunikacijo med avtomobili in motocikli ter celo kolesarji, pešci in preostalo cestno infrastrukturo.
Delovanje so preizkusili na Audijih Q7 in A4 ter Ducatiju Multistrada 1200 Enduro, opremljenim s sistemom Qualcomm 9150 C-V2X, ki ga je razvilo kalifornijsko podjetje Qualcomm Technologies. Sistem naj bi bil učinkovit predvsem pri preprečevanju trka v neprednostnih križiščih (izsiljevanje prednosti) ali pri naglem zaviranju spredaj vozečega motocikla.
Ob tem so sporočili, da naj bi prvi motocikel z vgrajenim radarjem na sprednjem in zadnjem delu vozila na ceste zapeljal že v letu 2020, a v tem primeru še ne bo uporabljal prej omenjene komunikacijske tehnologije.