Pred prihodom prenovljene najmočnejše Ninje, Kawasakijevi strategi v javnost postopoma posredujejo nove informarcije.
Novi ZZR 1400 bo z 210 konji ostal v množici najmočnejših serijskih motociklov. Največjo moč bo po povečanju prostornine na 1441 kubičnih centimetrov (premer bata 84 mm, gib bata 65 mm) ob kompresijskem razmerju 12,2:1 razvil pri 10.000 obratih v minuti. Največji navor novega agregata pa znaša 162,5 Nm pri 7.500 obratih v minuti.
Motor je bil manjših sprememb deležen tudi na področju sesalnega in izpušnega sistema, s čimer je dosežen večji navor že v nižjih obratih.
Elektronika bo skrbela za nadzor nad zdrsom zadnjega kolesa v treh stopnjah, mogoče pa bo tudi spreminjati značaj agregata (dve tovarniški nastavitvi), s tem da bo druga, prijaznejša stopnja, moč motorja zmanjšala na 75%.
Nekoliko daljši bo ob spremembi zobniškega razmerja tudi menjalnik, spremenjeni pa bodo tudi hodi vzmetenja, ki pa bo v osnovi bolj togo.
Sodeč po vsem tem bo novi ZZR 1400 bolj nov, kot smo sprva pričakovali. Čakamo še na odgovor iz Suzukija.
MaT
Novo na Metroplay: "Našega posla ne moreš opravljati tako, da imaš telefon na tiho!" | Matjaž Germ