Več novega o novi Husqvarni

O skorajšnjem prihodu novih Husqvarninih nakedov, osnovnega Nuda 900 in prestižnejšega Nuda 900R smo že poročali. Tokrat pa nekaj več o tehničnih podatkih.

5. 9. 2011

Agregat nove Husqvarne je tako kot smo že pisali res derivat BMW-jevega paralelnega dvovaljnika z modela F800. Motorju so za 2 milimetra razširili premer valjev in za 5,4 milimetra podaljšali hod. Zaradi tega se je delovna prostornina motorja povečala na 898 kubičnih centimetrov.

Spremenjene so tudi ojnice, bati in glava cilnidrov, povečana je kompresija, vse skupaj pa zadošča za obetajočo največjo moč 105 'konjev' in 100 Nm največjega navora.

Viri blizu tovarne navajajo 175 kilogramov suhe teže za model 900, seveda pa je prestižnejši 900R nekoliko lažji, koliko točno pa tovarna ne navaja. Razlika med obema je najbolj vidna na komponentah vzmetenja. Osnovna izvedba ima spredaj Sacshovo USD prednjo vilico premera 48 mm, zadaj pa je prav tako nameščen Sachsov amortizer.

Model 900R je vzmeten nekoliko bolje, spredaj je prav tako Sachsova USD vilica, vendar je popolnoma nastavljiva, zadaj pa prav tako nastavljiv Ohlinsov amortizer. Ob tem ima še nekoliko daljšo medosno razdaljo, višje težišče, in za 15 milimetrov višji sedež. Zavorni paket sestavlja dirkaški Brembov monoblok in Brembovi diski premera 320 milimetrov.

Posebnost teh dveh nakedov je tudi v namestivi rezervoarja za gorivo. Ta je nameščen pod sedežem in sprejme 13 litrov goriva, kar naj bi zadošćalo za okrog 260 kilometrov dometa.

Več o novi Husqvarni in predvsem to, koliko bo stala, bomo izvedeli šele na Milanskem moto salonu.

MaT