Čeprav ta znamka pri nas nima uradnega zastopnika je o novem Victory Octane potrebno pisati.
Tudi zlobni jeziki, vsaj tistih ust, ki kruzerjev in čoperjev sicer ne marajo, bodo radi priznali, da gre za eno najhujših 'kosilnic'. In res, Octane je zelo čeden in za ta razred tudi zelo zmogljiv motocikel.
Poganja ga 1179-kubični dvovalnjik z vodnim hlajenjem, ki razvije 104 konjske moči. Ima aluminijast okvir, za katerega pri Victoryju pravijo, da premore veliko bolj športni setup, kot katerikoli ameriški motocikel do sedaj (pri tem pa morda nalašč pozabljajo na ugaslo znamko Buell). Motor se zavrti do v tem razredu astronomske številke in sicer preko 8.000 vrtljajev, zato je vpitje in grmenje skozi izpušne cevi zagotovljeno. Do sto kilometrov na uro pospeši v štirih sekundah, četrt milje pa zmore prevoziti v 12 sekundah.
Ob pogledu na zavorni sistem marsikoga stisne v predelu zadnjice, saj enojni disk s serijsko vgrajenim ABS-om, tako na prvi občutek in zmogljivosti motocikla morda vendarle ponuja premalo.
Kot pravijo pri Victoryju je razlog za izdelavo takega motocikla v tem, da v resnici nimajo neke dolge zgodovine ali zapuščine, kateri bi morali, da bodo njihovi verniki srečni, strogo slediti. Zato lahko počnejo kar hočejo, in s tem motociklom so ameriško motoristično ponudbo po njihovem mnenju zapeljali v 21-to stoletje.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji