Vlada bi dodatno obdavčila motocikle nad 1.000 kubičnih centimetrov

Vlada je pripravila predlog zakona, ki bo motociklom z več kot tisoč kubičnimi centimetri v motorju ceno dvignil za dodatnih pet odstotkov.

Vlada bi dodatno obdavčila motocikle nad 1.000 kubičnih centimetrov (foto: Matevž Hribar) Matevž Hribar
24. 4. 2012

Predlog novega zakona o davku na motorna vozila poleg že znane obdavčitve motornih vozil vsebuje še 'pribitek k davku na motorna vozila', ki se bo plačeval glede na prostornino motorja.

Do 999 kubičnih centimetrov bo davek ostal enak kot prej, vsi 1.000 in več kubični motocikli pa bodo dražji za 5 odstotkov (izračunano na davčno osnovo). Takole čez palec bodo motocikli postali za petstotaka dražji.

 

Tri možnosti imate:
-    pohitite z nakupom, saj naj bi zakon stopil v veljavo že v mesecu maju,
-    požrite slino in odštejte teh petsto evrov več z dobro vero, da ste s tem rešili Slovenijo pred grškim scenarijem,
-    nabavite motocikel z manj kot litrom prostornine (npr. YBR 125 namesto R 1200 GS).

No, obstaja še tretja možnost: brez dušilca na izpušnem sistemu pred prostori vlade s kurjenjem zadnje gume narišite Audijev logotip, se polijte z bencinom in zažgite. Pomagalo ne bo, boste pa zagotovo prišli na naslovnico Slovenskih novic.

Pa povejte mi še nekaj: kako lahko s prostornino določimo, kateri motocikel je stvar luksuza? MV Agusta F4 RR, ki v Italiji stane 23.200 EUR (vir: Motokatalog 2012), ima agregat s prostornino 998 kubičnih centimetrov, Kawasaki Versys 1000 pa ima agregat s prostornino 1.043 kubičnih centimetrov in stane 11.835 EUR.

O davku na 'luksuzne' avtomobile je urednik Avto magazina pisal tudi v svojem blogu.

Matevž Hribar

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri