S tem da maksiskuter postaja urbano prevozno sredstvo prihodnosti se strinjajo tudi pri BMW-ju.
Drastične spremembe, ki se v zadnjih letih napovedujejo v mestnem in primestnem prometu, s tem mislimo predvsem na uvajanje omejitev dovoljenih izpustov CO2 v najožjih mestnih središčih, zviševanja cen goriva in seveda tudi raziskave trga, so razlogi, da je BMW kupcem ponudil tudi skuter.
Pravzaprav dva. Obakrat gre za skuter z enako osnovo, prvič eleganten C650 GT, drugič športnejši C600 Sport.
Začnimo pri agregatu. Dvovaljni vrstni agregat v obeh primerih premore 647 kubičnih centimetrov delovne prostornine, razvije 60 konjev in 66 Nm navora, moč pa se na zadnje kolo prenaša preko CVT menjalnika, tako kot pri večini klasičnih skuterjev. Motor je vgrajen nizko v okvir, za znižanje težišča pa je še dodatno nagnjen naprej (70 stopinj). Jasno je, da je motor tudi ekološko čist, za zdaj dosega normo Euro 4.
Vzmetenje zadaj je povsem pričakovano, skutersko, vendar vseeno z nekaj elementi, ki spominjajo na motocikle. Aluminijasta nihajka z vgrajenim prenosom je vpeta v jeklen okvir in vzmetena z nastavljivim amortizerjem. Spredaj so USD vilice premera 40 milimetrov. Vzmetenje je sicer enako za oba modela, prav tako velja za zavorni sistem, ki bo serijsko nadgrajen z ABS-om. Parkirna zavora blokira zadnje kolo, vključi pa se avtomatsko ob postavitvi skuterja na stransko stojalo.
BMW-jev dvojček ne skriva, da želi biti premium skuter v svojem segmentu, zato je že osnovna serijska oprema precej bogata. Ima sodobno multifunkcijsko armaturo z analognim merilnikom hitrosti in LCD zaslonom, ki v okviru svojih menijev streže s praktično vsemi željenimi informacijami o delovanju motorja in stanju okolice. Opcijsko bo možno doplačati za LED dnevne luči. Prostora za prtljago je tako kot pri skoraj vseh velikih skuterjev več kot dovolj, zanimiv pa je sistem prilagodljive velikosti prostora pod sedežem, ki jo ima model C600 Sport (FlexCase). Dno prtljažnega prostora se lahko v parkiranem stanju spusti bližje h kolesu in tako ustavari več prostora, dovolj tudi za dve čeladi. Opcijsko je lahko opremljen še z alarmom, blokado motorja in sistemom za nadzor tlaka v pnevmatikah.
C600 Sport in C650 GT sta si kljub enaki osnovi precej različna skuterja. Razlike se začnejo že pri sami ergonomiji in položaju voznika. GT ima za sopotnico namenjen še nastavljiv naslon, višje krmilo, več prostora za noge ter večji in po višini nastavljiv vetrobran. Vetrobran je sicer nastavljiv pri obeh, pri Sportu je tristopenjsko ročno, pri GT-ju pa brezstopenjsko in električno. Različna sta tudi prednja žarometa, GT ima dvojnega, Sport pa enojnega, obakrat pa sta opremljena s funkcijo 'pospremi domov'.
Na Sportu se sedi višje (810mm) kot na GT-ju (780mm), Sport ima smerokaze vgrajene v plastične obrobe, GT pa v vzvratna ogledala, zadaj pa so v obeh primerih integrirani v zadnjo luč. Teža prvega pripravljenega za vožnjo je 249, teža drugega pa 261 kilogramov, prostornina rezervoarja je 16 litrov, najvišja hitrost pa 175 kilometrov na uro.
GT bo na voljo v črni, bronasti in rdeči barvi, Sport pa v modri, črni in srebrni barvi.
MaT
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem