Ni dvoma, da je prihajajoči KTM-ov veliki SuperDuke R že zdaj ena od največjih zvezd prihajajočega salona v Milanu. Iz tovarne pa so posredovali tudi nabor detajlnih fotografij in tehnične podatke.
Grobo predstavo o tem, kakšne bodo tehnične karakteristike nove zverine iz KTM-a ste na naših straneh že dobili, tokrat pa iz tovarne posredujejo praktično vse.
Prve novinarske predstavitve se bodo zgodile v Španiji med 16 in 18 oktobrom, kar pa se tiče tehničih lastnosti stvari stojijo takole:
Največja moč, ki jo je 1301-kubični dvovaljnik (V zasnove, valji pod kotom 75 stopinj) v serijski sposoben razviti znaša 180 konjev oziroma 132 kilovatov pri 8.870 vrtljajih, največji navor znaša 144 Nm, vsaj 100 Nm navora pa je na voljo že od 2.500 vrtljajev navzgor. Vsega skupaj celoten motocikel 189 kilogramov suhe teže. Da bo novi SuperDuke izredno eksploziven govori tudi podatek o pospešku. Tovarna obljublja, da bo od 0 do 200 km/h minilo samo sedem sekund. To je hitro tudi med cestnimi športniki.
Elektronika se bo v osnovi vmešavala v vse, dobra novica za tiste najbolj 'neotesane' cestne divjake pa je, da bo prav vse mogoče izklopiti.
Voznik se bo lahko glede na svoje razpoloženje odločal med tremi različnimi načini delovanja motorja. V dežju bo lahko izbral program Rain, ki bo omejeval največjo moč motorja in skrbi za mehko pospeševanje. Naslednja stopnja je Street, kjer bo dvovaljnik lahko dihal na polno, se bo pa še vedno obnašal uglajeno in kulitvirano. Tretja stopnja - Šport - je namenjena 'norcem' in motornim zmogljivostim ne bo postavljala nobenih omejitev. Za ljubitelje drsenja skozi ovinke bo elektronika zavornega ABS-a omogočala tudi izklop samo zadnjega kolesa (funkcija Supermoto ABS). Sicer sistem ABS predstavlja eno izmed najnovejših različic iz Boschevih razvojnih oddelkov, vseeno pa v tem primeru ne gre za stabilnostni sistem, kot ga bo imel naprimer terensko potovalni Adventure.
MaT
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj