Yamaha je končno predstavila dolgo napovedovan in težko pričakovan model R3.
Še nedolgo pred predstavitvijo se je na veliko ugibalo ali bo R3 športnik, ki ga bo poganjal tri-valjnik ali pa športnik, ki bo skočil v zelje Hondi, Kawasakiju in drugim. Oznako R3 so pri Yamahi tokrat rezervirali za slednjega.
Vrstni dvovaljnik, ki poganja Yamaho R3 ima 321-kubičnih centimetrov delovne prostornine, dvojno odmično gred, razvije pa skoraj 31 kW oziroma 42 konjev in ima 29,6 Nm navora. Kot pravijo pri Yamahi se motor rad vrti in bo zato lahko zadovoljil tudi izkušenejše motoriste, ki zabave ne vidijo samo v konjih in zmogljivostih.
V sam motocikel je vgrajenih nekaj tehničnih rešitev iz večjih modelov R6 in R1, zato naj bi bila Yamaha R3 izredno vodljiva, lahkotna, odzivna in nasploh uporabniku prijazen motocikel. S 169 kilogrami tudi ne bo pretežka, pri snovanju pa so veliko pozornosti namenili temu, da bi R3 pritegnil predvsem tiste (mlade) voznike, ki želijo s 125-kubičnega modela presedlati na kaj večjega in zmogljivešega.
Serijsko bo R3 opremljen z zavornim ABS-om, posoda za gorivo drži 14 litrov, na voljo pa bo v črni, modri in rdeči barvi. V prodajne salone bo zapeljal predvidoma v aprilu 2015.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del