Yamaha Tenere 700, pravi naslednik originala

6. 11. 2018 | Peter Kavčič
Deli

»To je motocikel, ki je narejen za odkrivanje novih horizontov, in na njem nismo spremenili ničesar v primerjavi s testnim motociklom, ki so ga vozili naši testni vozniki, torej nekdanji ali aktualni dirkači,« je dejal predsednik Yamaha Motor Europe, ko je Adrien Van Beveren pripeljal Tenere 700 na oder. Po ogledu videa, ki so ga snemali v Maroku, je jasno, da se motocikel pelje kot enduro. Po sipinah ali makadamih gre dobro, vzmetenje je očitno dovolj dobro, da zmore tudi skok ali drifta. 

Yamaha je v jeklen cevni okvir vgradila preizkušen vrstni dvovaljni motor s 698 kubičnimi centimetri, ki zmore 74 'konjev' pri 9.000 vrtljajih na minuto. Ob 16-litrski posodi za gorivo obljubljajo 350 kilometrov avtonomije, kar je dovolj za resne avanture. Namenili so ji izklopljiv ABS, sicer pa spredaj za zaviranje skrbi par velikih kolutov v motokros stilu. Nihajka in zadnji monocross blažilnik, ki je nastavljiv z vrtljivim gumbom, kažeta na to, da gre za precej resen izdelek, namenjen terenski vožnji. Zanimivo je tudi to, da so se odločili, da to ni motocikel za turistična potovanja s šminkersko terensko preobleko, ampak pravi terenski motocikel, ki si je nekatere rešitve izposodil iz reli dirkalnika. 

Tudi zunanjost kaže to sorodstvo, saj je vetrobran iz prozornega pleksija, pod katerim se skrivajo štirje žarometi in dve dnevni LED-luči. 

Voznikov kokpit je prostoren s širokim krmilom in sproščenim položajem stoje in sede. Zanimivi so tudi merilniki, ki zelo spominjajo na reli instrumente iz dakarske specialke.

Masa z vsemi tekočinami in gorivom znaša 205 kilogramov, kar je solidno, ni pa ultra lahko, a vseeno dovolj, da je to daleč najlažji motocikel srednjega razreda med avanturističnimi motocikli. Višina sedeža od tal znaša 880 milimetrov, medtem ko razdalja od tal do motorja z 240 milimetri pomeni, da lahko premaga tudi skalnate terene brez škode.

Kljub temu so motor zaščitili z močno aluminijasto zaščito. Serijsko bo obuta v gume z grobim terenskim profilom in pravimi terenskimi dimenzijami. Sprednje kolo je torej veliko 21 palcev, zadnje pa 18 palcev.

Uživajte v videu:

Cena za zdaj še ni znana.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel