Yamaha je za letošnjo jesen razširila svojo ponudbo v razredu trikolesnih skuterjev. Tricity je dobil nov, večji motor.
Za tiste, ki jih pot pogosto zanese tudi na hitre ceste in mestne obvoznice so pripravili nekoliko zmogljivejši trikolesnik, poleg močnejšega in večjega motorja pa je bil model osvežen tudi na področju ciklistike in dizajna.
Bistvo novega in močnejšega modela je seveda enovaljnik iz družine Blue Core, ki iz 155-kubičnih centimetrov iztisne 15 konjskih moči. Štiri taktni motor sodi v tem razredu med najnaprednješe, predvsem ga na to mesto postavlja spremenljvo krmiljenje ventilov in vodno hlajenje. Velja tudi za zelo ekonomičen motor, saj lahko z litrom goriva prevozite tudi 40 kilometrov.
Kar se tiče dizajna so spremembe precej neopazne, predvsem na zadnjem delu trupa, v razsvetljavo pa je dodana tudi LED tehnologija. Zrasel je tudi rezervoar za gorivo, ki po novem drži 7,2 litra.
Bolj kot oblikovno se od modela s 125-kubiki novinka razlikuje na področju ciklistike. Medtem ko sistem vzmetenja in vpetja koles spredaj ostaja nespremenjen, je zadaj zdaj širša in večja pnevmatika (130-70-13), ki omogoča več oprijema v zavojih, večjo stabilnost pri višjih hitrostih ter se lažje spoprijema z večjo vlečno silo, ki jo zmore razviti 155-kubični štiritaktnik.
Zavorni sistem je dobil ABS, lahko pa se pohvali tudi z integriranim dvojnim zavornim sistemom UBS. Ta prinaša tudi možnost parkirne zavore, ki deluje na enak način kot pri zastavonoši v razredu skuterjev iz Iwate, modelu T-Max.
V prodajne salone bo zmogljivejši Tricity pripeljal v mesecu Septembru.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji