Za premožne uživače : Ronax 500

Marsikdo meni, da so bili dvotaktni MotoGP dirkalniki tisti zadnji pravi dirkalni stroji. Ni čisto tako, ampak po svoje so bili časi, ko so se na najelitnejšem prvenstvu v motociklizmu vrteli dvotaktniki vendarle nekaj posebnega.

14. 6. 2014

Za tiste, ki so pripravljeni zapraviti okrog 100 tisoč evrov je zdaj na voljo motocikel, s katerim bodo lahko podoživeli tisto obdobje tako na stezi kot tudi na cesti.

Ronax si je za osnovo sposodil star dirkalnik Honda NSR 500, s kakršnim je v svoji prvi sezoni v letu 2001 Valentino Rossi v MotoGP osvojil 11 zmag in kasneje tudi prvenstvo, vse to pod taktirko njegovega takratnega tehničnega mentorja Jeremy Burgessa.

Dvotaktni dirkalniki so bili v kraljevskem razredu že naslednjo leto na žalost mnogih dokončno prepovedani. Ronax tako zdaj vsem nostalgikom ponuja motocikel, katerega 499-kubični dvotaktni V4 motor z aluminijastim blokom razvije 160 konjskih moči pri 11.500 vrtljajih na minuto, elektronika pa ima dve možnosti nastavitve (dež in sport).

Morda pa bomo kdaj imeli srečo in na cestah spet zavohali izpuh dvotaktnika.