Leto po predstavitvi prvega hibridnega sktuerja so Italijani okrepili četo 'zelenih' vozil. MP3 300 Hybrid je na voljo tudi v različici LT, torej je vozen z B kategorijo!
125-kubičnega Piaggia MP3 Hybrid je kolega Matjaž že peljal (preberite si TEST) in ugotovil, da je sicer res tehnološko napreden, a žal predrag, da bi zaradi nižje porabe goriva lahko privarčeval razliko v ceni, poleg tega pa - zakaj bi se nekdo, ki ima izpit za motocikel, po mestu vozil z dragim in težjim skuterjem?
Morda bo 300-kubični MP3 Hybrid boljša rešitev. Prvič zato, jasno, ker ima močnejši, 18, 2-kilovatni agregat in mu zato dodatna teža ne predstavlja težav pri mestnem in primestnem gibanju in drugič, ker bo na voljo tudi v različici LT, torej ga bodo lahko vozili tudi tisti brez A kategorije v vozniškem dovoljenju.
Najnovejši MP3 z litij-ionsko baterijo ima zdaj do 20-kilometrski doseg le z električno energijo (električni motor ima moč 2, 6 kW), ki se shranjuje med zaviranjem in polni prek domače vtičnice (plug in), v 'hybrid charge' načinu pa za polnjenje uporablja tudi del energije motorja z notranjim izgorevanjem. Po evropskih normativih tako MP3 v zrak na 100 kilometrov izpusti le 75 gramov C02, v kombinirani vožnji (elektrika-bencin) pa celo do 46 gramov in ob tem porabi 2 litra goriva.
Tako pravijo pri Piaggiu, kako pa zadeva deluje v praksi, bomo jutri preizkusili v mestu z največ registriranimi MP3-ji na svetu in upamo, da čimprej tudi v Ljubljani. Cena? Javimo takoj, ko jo sporoči slovenski zastopnik.
Za www.moto-magazin.si iz Pariza,
Matevž Hribar
foto: Piaggio