Izvohali smo uradne cene prvega BMW-jevega superbajka za na cesto. Začuda so bili tokrat Nemci usmiljeni in ceno postavili skoraj ob bok japonski konkurenci!
Prvi manjiaki bodo lahko na novega S 1000 RR sedli proti koncu letošnjega leta, natančneje v mesecu oktobru, zanj pa bo treba odkartati 13.550 evrov. Takšna je uradna cena osnovnega modela, za večstopenjski ABS bo treba doplačati 970 evrov, za paket ABS-a ter DTC (dynamic traciton control ali po naše sistem proti zrsavanju pogosnkega kolesa) pa 1.240.
Če pomislimo, da Honda za Combined ABS na modelih CBR zahteva doplačilo 1.500 evrov in da nova Yamaha R1 stane 13.300 evrov, so bavarci začuda ostali na realnih tleh in s ceno niso šli v višave. No, ni poceni, a glede na obljubljen skupek visoke tehnologije je to cena, s katero bodo konkurenčni ostalim štirivaljnim športnim strojem. Bo BMW postal trn v peti Kawasakiju, Hondi, Suzukiju in Yamahi? Če se bo dobro izkazal na cesti in dirkališču, vsekakor.
Slovenski prodajalci bojda že sprejemajo naročila . .
Matevž Hribar