Po fotografijah so Italijani podali še tehnične informacije o novem Aprilijinem superbajku.
Ker so tehnični podatki v besedilu ne berejo najlepše, bomo številke nanizali kar tako, kot ste vajeni pri testih:
Motor: štiritaktni, štirivaljni V4, tekočinsko hlajen, 998, 9 cm3, štirje ventili na valj, elektronski vbrizg goriva, spremenljiva dolžina sesalnih grl, 4 vbrizgalne enote, 8 brizgalnih šob.
Premer in hod batov: 78 x 52, 3 mm.
Kompresijsko razmerje: 12, 8:1.
Največja moč: 132 kW (180 KM) pri 12, 500/min.
Največji navor: 115 Nm pri 10.000/min.
Izpuh: 4-2-1, ventil v izpušni cevi, katalizator.
Menjalnik: 6-stopenjski kasetnega tipa.
Sklopka: oljna, protizdrsna.
Okvir: aluminijast, nastavljiv kot prednjih vilic, vpetje agregata in zadnje nihajne roke.
Vzmetenje: spredaj nastavljive obrnjene vilice Ohlins fi43 mm, zadaj nastavljiv enojni blažilec Ohlins, aluminijasta nihajna roka.
Zavore: spredaj dva koluta fi 320 mm, radialno vpete štiribatne čeljusti Brembo, opletene cevi, radialna črpalka, zadaj kolut fi 220 mm, dvobatna čeljust Brembo.
Gume: 120/70-17, 190/55-17.
Suha teža: 179 kg.
Posoda za gorivo: 17 l.
Grem spat, mogoče jo bom sanjal . .
Matevž Hribar