Po tem, ko je v našo garažo zapeljala stara, a še vedno zelo čedna Cagiva Elefant smo morali damo, ki bo mogla tudi globoko v blato in pesek, preobuti. Izbrali smo Metzeler Karoo 3.
Ko je Metzeler v letu 2014 predstavil naslednico njihove pnevmatike Karoo 2, so vsaj kar se tiče dizajna pnevmatike naredili velik korak. Na prvi pogled je profil zelo gost in daje vtis, da gre za pnevmatiko namenjeno cestni uporabi, pogled od blizu pa pokaže, da bi se ta pnevmatika morala zelo dobro znajti tudi na bolj spolzkih podlagah.
Metzeler pnevmatike Karoo 3 uradno označuje kot 50/50 dual sport in kljub nekoliko drugačnemu profilu ponuja več oprijema na makedamu in v blatu. Izboljšana je tudi trakcija na asfaltiranih podlagah, ob tem pa je potrebno vedeti, da podobno profilirane pnevmatike ponuja le peščica proizvajalcev.
Na našem testu bomo pnevmatike uporabljali na skoraj 20 let stari Cagivi Elefant 900, voziti pa se nameravamo približno 60 odstotkov po cestah, preostalo pa po večinoma makedamskih in peščenih podlagah. Za vožnjo po blatu in stezah naša Cagiva zaradi teže in same zasnove namreč ni najbolj primerna. Metzeler Karoo 3 bi torej morala biti prava izbira.
Prvi vtis.
Kljub precej narebrenemu profilu se pri vožnji po asfaltu ne čuti posebnih vibracij vse do hitrosti okrog 130 kilometrov, kar je blizu zgornje potovalne hitrosti naše Elefantke. Velika stična površina zagotavlja boljši zavorni učinek, kot smo bili pri tovrstnih pnevmatikah vajeni do sedaj, vseeno pa velja biti z ročico zavore na mokrem in spolzkem asfaltu previden, sploh takrat, kadar se pri zaviranju v sili obesite na zavorno ročico. Ob postopnem dodajanju zavorne moči pa je zaviranje učinkovito in daje odličen povratni občutek.
V ovinkih je po zaslugi večjih površin na samem robu pnevmatike možno globlje nagibati, oddrsavanja pa praktično ni, tisti, ki tako želite pa boste pri tem imeli dober nadzor in veliko povratne informacije. Vseeno se ta pnevmatika najbolje počuti v srednje globokih naklonih, takrat je zanesljiva in izredno mirna, brez kakršnihkoli presenečenj, ne glede na podlago pod njo.
Kar se tiče vožnje izven asfaltnih cest smo pnevmatiko preizkusili po makedamu in ne preveč globokem pesku, nekaj malega pa tudi na spolzki travni podlagi. Cagiva ni najlažji motocikel, zato se lahko zlasti na travi pričakuje nekaj več drsenja, na makedamu in v pesku pa guma odločno sledi ukazom s krmila. Po nekaj kilometrih privajanja obnašanje pnevmatike hitro zleze pod kožo in mirno lahko zapišem, da tej gumi ni težko zaupati, in je za moje potrebe več kot odlična. Zadnja guma oddrsi kontrolirano, Cagivo pa je brez težav uspela prignati v vse strmine in po vseh stopnicah, ki sem si jih do zdaj izbral za svoje pobalinstvo.
Za rekreativno rabo na makedamu in v pesku, ter za resno vožno po asfaltnih cestah se je do sedaj Metzeler Karoo 3 izkazal odlično in jih vsem, ki svoj motocikel uporabljate na podoben način toplo priporočam.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj