Preizkusili smo: Čelada ScorpionExo-2000 Evo Air, model Cup

22. 2. 2017 | Primož Jurman
Deli

Zaščitne čelade te znamke so pri nas precej nezane, kljub temu, da jo pri delu uporablja naš profesionalni stunt voznik Rok Bagoroš, med drugimi tudi ŠpanecAlvarao Bautista v razredu MotoGP.

Lastniki znamke Scorpion so Korejci, čelade izdelujejo v Belgiji, njihov tržni delež pa je vsako sezono večji. Letošnjo motoristično sezono smo pričeli z modelom Cup, njihove serije Exo-2000 Evo Air, ki sicer ni z vrha ponudbe, je pa še vedno med prestižnejšimi. Zunanja školjka, izdelan v več velikostih, je kombinacija TCT-U (Thermo­dynamic Composite Technology) tehnologije, sintetičnih vlaken, notranjost pa odlikuje sistem AirFit sistem, s katerim je napihljive notranje obloge moč prilagajati obliki glave. Za zračenje skrbi šest vhodnih kanalov na sprednjem delu ter deset na zatilju. Obloge na spodnjem delu so v primeru padca lahko odstranljive. Z napihljivo notranjostjo čelade smo se srečali prvič. Zadeva, ki jo upravljamo z dvema gumboma na bradnem predelu, deluje po sistemu kot ga poznamo denimo pri smučarski čevljih. Čelado smo preizkusili tako na stezi kot v cestni vožnji in obeh primerih so izkušnje presenetljivo odlične. Je precej aerodimanočne oblike, sitnega piskanja vetra nismo zaznali, čelada je zelo kvalitetno izdelana in se lahko zlahka meri z dražjo konkurenco. Model Cup je na voljo samo v črno-vijoličasti barvi, razlikuje se le različna barvna poslikava (rdeča).

Zastopa: PVG, Dolinska cesta 1i, 6000 Koper, tel.:05 / 625 01 52

Primož Jurman

Foto: Primož Jurman

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere