Preizkusili smo: Sava Endurorider Pro Comp MC33 EH1

17. 4. 2013 | Matevž Hribar
Deli

Hard enduro gume, ki ustrezajo pravilniku F.I.M., torej se lahko uporabljajo na enduro tekmovanjih in so homologirane za rabo v cestnem prometu, smo v velikostih 90/90-21 in 120/90-18 preizkusili na terenu, s kakršnim se še niso srečale in mu niti niso namenjene: v puščavi.

Izbira trde različice (EH1 pomeni 'hard', ES1 pa mehko – 'soft' zmes) se je zaradi suhega, trdega in peščenega terena izkazala za pravilno, saj so 'štofeljci' po prevoženih 545 kilometrih oziroma 17,2 delovne ure dobili le manjše poškodbe, večinoma v obliki zarez na robu, brez odtrganih večjih kosov gume. Mehko različico bi po naših izkušnjah v takih razmerah veliko bolj 'raztrgalo'.

Še ena podrobnost je presenetila: dvakrat se je pripetilo, da sem z mehkih sipin pripeljal na trd, kamnit teren in pozabil, da je v zračnicah tlak 0,65 in 0,70 bara. Čeprav se je prednje kolo večkrat kruto srečalo z ostrim kamenjem, sem tunizijsko avanturo preživel brez okvare na gumi. In to z običajno (tanko) zračnico v prednjem plašču! Čvrstost strukture tako deloma upravičuje nekoliko težjo namestitev. Tik pred odhodom je za moto gume (predvidevam) manj izkušen vulkanizer v Sežani bentil, da je trda kot 'run on flat' in preščipnil zračnico ...

Končna sodba: Medtem ko imamo z gumo Metzeler Extreme Six Days (prva namestitev) dobro izkušnjo na različnih vrstah terena, pri izibiri savskih MC33 svetujemo izbiro (EH1 ali ES1) glede na to, po kakšnem terenu se boste vozili.

Katalog kranjskega gumarja najdete tukaj.

besedilo: Matevž Hribar, foto: Vladimir Kos, Matevž Hribar

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj