V zadnjem času se je v motokrosističnem svetu ogromno govorilo o novi pnevmatiki MX33, ki je pred kratkim izpodrinila voznikom priljubljeno MX3S.
Najočitnejša sprememba, ki so jo opravili pri Dunlopu, je ta, da imata tako sprednja kot zadnja pnevmatika nekaj več čepov od prejšnjega modela. Posledično spremenjena struktura, se kaže v še boljšem oprijemu na različnih podlagah, a naj bi svoje karakteristike v najboljši luči MX33 predstavila na srednje trdih terenih. Unikatnost tovrstne gume se še vedno kaže v specifičnih stranskih čepih, ki so do sedaj krasili le zadnje pnevmatike, od sedaj naprej pa bodo boljši oprijem skozi zavoje zagotavljali tudi na sprednjih. Drugačna je tudi masa gume, s katero so drastično podaljšali življenjsko dobo, saj se tudi na izjemno trdih podlagah obrabi veliko pozneje kot prejšnji modeli.
Ravno to je bila glavna kritika, katere je bil deležen prejšnji model MX3S, zato se z njeno odpravo Dunlop trenutno uvršča med najboljše pnevmatike na trgu, kar potrjuje tudi dejstvo, da na njih vozi veliko dirkačev v svetovnem prvenstvu. Gre za dvostranski proces, trdi Dunlopov manadžer Dmitri Talboom, saj tudi dirkači karavane MXGP drastično pripomorejo k razvoju.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del