Testirali smo: Škornji TCX

Dejstvo je, da se TCX vedno bolj uveljavlja tudi v samem vrhu motokrosa. Gre za škornje, ki so se mi, ko sem jih obul prvič zdeli zelo trdi, a sem mnenje spremenil že po prvem treningu.

Testirali smo: Škornji TCX (foto: Božidar Završan) Božidar Završan
22. 3. 2017

Tako kot vsaki škornji, so tudi ti potrebovali tisti uvodni trening, da so se malo razhodili in zmehčali. Občutek v njih je potem postal izjemen, saj so presenetljivo udobni, a se tu pojavi ena težava. Ponavadi je tako, da je škorenj lahko udoben ali pa varen, zelo težko pa oboje, a očitno pri TCX-u poznajo formulo, s katero se da priti do obojega. Nekaj časa sem potreboval, da sem se navadil, da je je pri stopalu škorenj malo višji, to me je motilo pri prestavljanju, saj sem stopalo težko dobil pod menjalno ročico. Vse skupaj sem enostavno rešil s tem, da sem jo prestavil malo višje. Najbolj pa sem bil navdušen nad tem, kako se obnesejo v mokrih razmerah, saj sem moral na enemu izmed treningov, ki je bil zelo blaten pogosto voziti čez luže, a je notranjost škornja ostala čisto suha. Omeniti moram tudi odličen oprijem Michelinovega podplata škornja, ki najbolj prav pride ravno v takšnih razmerah. Pri TCX-u pa so poleg kvalitete mislili tudi na barvne kombinacije, ki jim kar ni in ni konca.

Jaka Završan

Foto: Božidar Završan