Vtis po 3.500 kilometrih: Metzeler Roadtec Z8

Gume so eden najpomembnejših elementov za varno uživanje na dveh kolesih, zato je prava izbira ključnega pomena. Spomladi sem bil v dilemi: ali je na motocikel bolje natakniti napol dirkalne gume 'semirace' ali kaj iz ponudbe 'sport touring' kategorije?

Vtis po 3.500 kilometrih: Metzeler Roadtec Z8 (foto: Grega Gulin) Grega Gulin
17. 5. 2012

Do zdaj sem namreč vozil športne gume, ki so se izkazale kot zelo dobre in zanesljive, le njihova življenjska doba je sorazmerno kratka. Na moji Cagivi Raptor 650 zdržijo med 6.500 in 7.000 kilometrov, kar običajno pomeni dva do tri pare na leto. Tako se mi je porodila zamisel, da poskusim še s športno-potovalnimi gumami. Odločitev je bila težja, kot se morda zdi, saj so me večinoma kolegi motoristi prepričevali, da to ni to, skratka debata za 'šankom' je bila vedno vroča in polna 'pametnih' nasvetov. No, pa sem se opogumil in poskusil, rekoč, kar bo, pa bo.

Po 3.500 prevoženih kilometrih lahko rečem le, da je guma fenomenalna, lepo vodljiva, predvidljiva in daje dober občutek varnosti. Za vsakdanjo rabo je superuporabna in ima boljšo toleranco do slabšega asfalta kot bolj športne gume. Mene je tako prepričala, da resno razmišljam, da sploh ne bi več vozil športnih gum, razen seveda na stezi. Najlepše pri vsem pa je, da sem šele na prvi tretjini obrabljenosti, kar ima blagodejen vpliv na letni proračun za motorizem, ki se ga grem.

Tako da jih absolutno priporočam vsem, ki postavljajo varnost in do denarnice prijazne gume na prvo mesto. Za več informacij se obrnite na Motor Jet v Mariboru, zastopnika za gume Metzeler in Pirelli, iz prve roke pa boste izvedeli, kako se Roadtec Z8 obnese po končanem testu.

besedilo in foto: Grega Gulin