21. stoletje je v naša življenja prineslo ogromno novosti, k čemur je velik del prispevala tudi elektrifikacija, ki je posegla na nemalo področij.
Slednja je posegla tudi v kolesarstvo, kar so ljudje sprva sprejeli z nekaj negotovosti. To se je skozi čas spremenilo, svoje mnenje pa sem po testu modela Fantic XF1 Integra 160 spremenil tudi sam.
Gre za gorsko kolo, ki ga poganja 36-voltna baterija, ki proizvede 250 Wattov moči. Povedano drugače, kolo glede na moč poganjanja dodaja še električno moč, a zgolj dokler ni dosežena hitrost petindvajsetih kilometrov na uro. Voznik ima na voljo dvanajst prestav, prav tako pa lahko izbira med štirimi različnimi močmi motorja, ki pa jo seveda lahko tudi izklopi, a takšna vožnja, zaradi same mase kolesa, hitro postane naporna.
Baterija ima soliden doseg, ki pa je seveda odvisen od nastavitve moči električnega motorja, prav tako pa ga je na digitalnem prikazovalniku moč preveriti kar med vožnjo. Poleg tega, displej nudi tudi podatke o hitrosti, moči trenutnega poganjanja izraženi v Wattih in pa prevoženih kilometrih.
Hvale vredno je tudi zračno vzmetenje RockShox, ki skupaj z okvirjem in širokim krmilom zagotavlja odlično počutje med vožnjo. Z veliko različnimi možnostmi nastavitve blažilnikov, Fantic postane primeren prav za vse terene. Varno in precizno zaviranje pa omogočajo Sramove zavore z 200 milimetrskim premerom obeh diskov.
Navkljub dejstvu, da vsak gorski kolesar komaj čaka na spust, s tem kolesom izjemno zabavna postane tudi vožnja navzgor. Ta me je navdušila, ker nisem naletel na klanec, kateremu Fantic ne bi bil kos, a je ob tem zaradi oprijema vseeno potrebno razmišljati tudi o svoji liniji, zato mislim, da je takšna vožnja odlična tudi za trening motokrosistov, predvsem pa endurašev.
Ponudbo tega in ostalih Fanticovih koles pa si lahko ogledate s klikom tukaj.
Novo na Metroplay: Peter Prevc iskreno o težkih trenutkih kariere in o očetovstvu | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem