Prvi vtis: Aprilia Caponord 1200

7. 7. 2015
Deli

Glede na mojo neizkušenost vožnje z težjimi potovalnimi motorji, je bil Caponord kar precejšnji izziv. 1200 kubični dvovaljnik, se po dimenzijah ob bok postavlja ostalim potovalnim cestnim motorjem.

Že po nekaj deset prevoženih kilometrih sem ugotovil, da je bil strah povsem odveč. Motor je preklemano vsestranski in obvladljiv. Dobra vetrna zaščita na avtocestah omogoča hitro vožnjo brez večjih naporov, saj se voznik skrije v zavetrje (v višino merim slabih 180 cm), tudi po zavitih regionalnih cestah nisem imel večjih problemov s prelaganjem v ovinkih, motocikel je deloval suvereno (in voznik tudi :)). Za dodatno varnost poskrbi še elektronski nadzora proti zdrsu zadnjega kolesa, ki je v pomoč pri odpiranju ročice za plin iz ovinkov. S tem si voznik pridobi občutek oprijema in lahko potem nastavlja elektroniko po želji (3 stopnje).

Obilkovno ga odlikujejo sodobne športne linije in 'racing' rdeča barva, ki pritegne marsikateri pogled mimoidočih.

Vsekakor si Caponord zasluži pozitivno oceno.

Uroš Jakopič

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del