Prvi vtis: Kawasaki Ninja 650, talentirani naslednik v Sloveniji priljubljenega ER-6f

31. 1. 2017

Matjaža smo poslali v Španijo, da je med prvimi na svetu preizkusil čisto novega Kawasakija Ninja 650, ki je nasledil priljubljen model ER-6f.

Kawasaki Ninja 650, ki so ga izbranim novinarjem predstavili tokrat, v prodajne salone in na ceste prihaja kot naslednik nadvse priljubljenega modela ER-6f. V prijetno topli Španiji ga je med prvimi na svetu preizkusil naš Matjaž Tomažič, ki je v tem zapisu strnil prve občutke, več pa boste lahko prebrali v reviji Avto magazin št. 5, ki izide 2. februarja.

Ninja ni več le ime za superšportnike

Modele Ninja že nekaj časa, še posebej pa od prihoda modelov s 300 in 250-kubičnim motorjev, razvrščamo v tri razrede. Prvi razred predstavlja tista najbolj ekskluzivna (pri Kawasakiju ji pravijo Speciality) in tudi pregrešno draga ter hkrati nezemeljsko zmogljiva družina modelov H2/H2R/H2RR. Druga je za dirkaško športna družina 'Track', v kateri najdemo modele ZX-10R/RR in ZX-6R, tretji pa je razred 'Street' v katerega poleg t.i. 'baby Ninj' sodi tudi Ninja 650. Kljub temu, da je do sedaj vloga tega modela pripadala modelu ER-6f, tokrat ne gre za zamenjavo, še manj pa za evolucijo. Ime Ninja namreč s seboj nosi resno zgodbo, zato jo je bilo pri srednje 'težki' Ninji potrebno napisati povsem na novo.

Prvi vtis: Kawasaki Ninja 650, talentirani naslednik v Sloveniji priljubljenega ER-6f

Kawasaki Ninja 650 je motocikel, ki v ničemer ne razočara. Navdušenci  nad staro šolo bodo v njem prepoznali nekaj dirkaške genetike. Ljubitelji svežih oblikovalskih pristopov in optimalnega razmerja med vloženim in dobljenim pa bodo imeli z iskanjem boljše možnosti obilico dela.

Do 1.300 evrov na mesec za donacijo blata: kdo se lahko prijavi?
Prvi vtis: Kawasaki Ninja 650, talentirani naslednik v Sloveniji priljubljenega ER-6f

Lahko vam je všeč ali ne. Ninja kot Ninja. A ker ni, vsaj kar se tiče videza, opaziti nobene oblikovalske zmote ali nesreče, si zasluži petico.

Prvi vtis: Kawasaki Ninja 650, talentirani naslednik v Sloveniji priljubljenega ER-6f

Motor ne poka od moči in navora, je pa nastavljen tako, da je vožnja prijetna v vsakem trenutku. Tudi zvok je prijeten. Gotovo sodi med najboljše; če bi se vrtel hitreje, je v njem še veliko rezerve. Ker je v primerjavi s predhodnikom tudi lažji, čistejši in skromnejši pri porabi, je po zaslugi napredka za zdaj ocenjen s petico. Na voljo bo tudi različica s 35 kW.

Kako se na Kawasakiju sedi? Nemogoče je, da bi zadovoljil potrebe vseh okusov. Vendar je neutrujajoč in dovolj prostoren. S serijsko dodatno opremo je na tem področju mogoče storiti veliko in ga prilagoditi lastnim potrebam.

Prvi vtis: Kawasaki Ninja 650, talentirani naslednik v Sloveniji priljubljenega ER-6f

Cena je poštena in zelo podobna kot jo imajo podobni motocikli pri konkurenci. Trenutno pravih neposrednih tekmecev nima.

Prvi vtis: Kawasaki Ninja 650, talentirani naslednik v Sloveniji priljubljenega ER-6f

Matjaž Tomažič
Foto: Ulla Serra

Cena: 7.015,00 EUR

Zastopa: DKS d.o.o.
Jožice Flander 2, 2000 Maribor
tel +386 2 460 56 10, e-mail: info@dks.si, www.dks.si

Tehnični podatki Kawasaki Ninja 650

MOTOR (ZASNOVA): dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, vbrizg goriva, električni zagon motorja
GIBNA PROSTORNINA (CM3): 649 cm3
NAJVEČJA MOČ (KW/KM PRI 1/MIN.): 50,2  Kw/68,2 KM pri 8.000 vrt./min
NAJVEČJI NAVOR (NM PRI 1/MIN.): 65,7 Nm pri 6.500 vrt./min
MENJALNIK, POGON: 6-stopenjski menjalnik, veriga
OKVIR: cevna rešetka, jeklo
ZAVORE: spredaj 2x kolut 300 mm, zadaj kolut 220 mm, ABS serijsko
VZMETENJE: spredaj  teleskopske vilice, zadaj nastavljiv enojni blažilnik
GUME: 120/70-17, 160/60-17
VIŠINA SEDEŽA (MM):  790
POSODA ZA GORIVO (L): 15
MEDOSNA RAZDALJA (MM): 1410
TEŽA ( Mokra-KG): 193